۱۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۵۹
کد خبر: 85049621
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجلاس ایران و آفریقا دستاوردهای بسیاری به همراه خواهد داشت

تهران- ایرنا- نماینده کشورهای غرب آفریقا گفت: اجلاس ایران و قاره آفریقا فرصت های بسیاری را ایجاد می‌کند و دستاوردهای قابل توجهی را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار، محمد پویات در اجلاس بین المللی همکاری‌های علمی اقتصادی ایران و کشورهای غرب آفریقا با بیان اینکه ایران و آفریقا دیدگاه‌های مشترکی برای توسعه دارند، تصریح کرد: همکاری‌های دو جانبه و چندجانبه می‌تواند منفعت بسیاری برای هر دو سو همراه داشته باشد و برد- برد محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه جوانان کشورهای آفریقایی را غنا داده‌اند، خاطرنشان کرد: می‌توان از این انرژی انسانی برای دستیابی به توسعه استفاده کرد و در همکاری با ایران نیز در زمینه‌های انرژی، تجارت، حمل و نقل، معدنی و بخش‌های دیگر دستاوردهای بسیاری را رقم زد.

پولات با بیان اینکه ایران در آفریقا شریک خوب امروز و فردا را دارد، اظهار داشت: آفریقا به عنوان قاره‌ای نوظهور توجه جهان را به خود جلب کرده است و قصد داریم با افزایش همکاری ها با ایران شرایط توسعه را فراهم کنیم.

وی با اشاره به پایین بودن نرخ همکاری‌های ایران و قاره آفریقا، گفت: این نشست می‌تواند محورهای جدیدی را ایجاد کند به گونه‌ای که بتوانیم از همه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه همکاری ایران و قاره آفریقا می‌تواند توسعه کشورها را فراهم کند، اظهار داشت: این اجلاس فرصت‌های بسیاری را ایجاد می‌کند و دستاوردهای قابل توجهی را به دنبال خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha