۱۶۰ روحانی به مناطق مختلف استان یزد اعزام شدند

یزد- ایرنا- معاون فرهنگی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی یزد گفت: به مناسبت فرارسیدن ۱۵ شعبان میلاد باسعادت حضرت مهدی موعود (عج) ۱۶۰ روحانی برای تبلیغ و انجام برنامه‌های مختلف فرهنگی و تبیینی به مناطق دوردست استان اعزام شدند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام خلیل سلطانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران یزد افزود: روحانیون اعزامی با حضور در مجالس و محافل مختلف به خصوص در روستاها نسبت به برپایی جلسات تبیین در خصوص فلسفه انتظار و میلاد امام زمان (عج) فعالیت می‌کنند.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه از همکاری بخش‌های مختلف برای تحقق جهاد تبیین قدردانی کرد و ادامه داد: همزمان با اکثر مناطق کشور برنامه معنوی احیای شب نیمه شعبان در ۷۰ مسجد در شهر و مناطق روستایی استان با حضور اقشار مختلف برگزار می‌شود.

این مسئول بیان کرد: برای برگزاری مراسم معنوی احیای شب نیمه شعبان هماهنگی لازم در یزد و مناطق مختلف استان صورت گرفته و این برنامه نقش مهمی در تحقق اهداف حضرت ولی عصر(عج) دارد و نقش خانواده‌ها و جوانان باید بیش از گذشته برجسته شود.

سلطانی گفت: برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان خیلی اهمیت دارد و هر سال شاهد اجرای آن هستیم و امسال قطعا با حضور گسترده نوجوانان و جوانان این آیین روحبخش پرشورتر از سنوات گذشته با برنامه‌های مختلف صورت می‌گیرد .

۱۶۰ روحانی به مناطق مختلف استان یزد اعزام شدند

هر سال در شب نیمه شعبان منتظران ظهور منجی عالم بشریت حضرت صاحب العصر ( عج) در فضایی معنوی با دعا و راز و نیاز به درگاه خداوند منان برای تعجیل در فرج دوازدهمین کوکب آسمان ولایت و امامت دست به دعا بر می‌دارند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت سه هزار باب مسجد دارد که از این تعداد ۲ هزار مورد فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha