مراسم احیای شب نیمه‌شعبان در استان یزد برگزار شد

یزد- ایرنا- مراسم احیای شب نیمه‌شعبان پنجشنبه شب با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار در برخی از مساجد، امامزادگان و حسینیه‌های استان یزد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، همزمان با سراسر کشور مردم دارالعباده یزد با حضور در این مجالس معنوی بر اساس یک سنت دینی تا پاسی از شب با برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی به راز و نیاز با خالق یکتا پرداختند .

این مراسم‌ معنوی با حضور اقشار مختلف مردم به خصوص نوجوانان و جوانان همراه با برنامه‌های مختلف شامل تلاوت کلام وحی، دعاهای خاص شب نیمه شعبان، مناجات، مدیجه‌سرایی و سخنرانی برگزار شد.

منتظران ظهور منجی عالم بشریت حضرت صاحب العصر ( عج) در فضایی معنوی با دعا و راز و نیاز به درگاه خداوند منان برای تعجیل در فرج دوازدهمین کوکب آسمان ولایت و امامت دست به دعا برداشتند. 

همچنین دعا برای سربلندی و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خصوص طول عمر با عزت و سعادت برای مقام معظم رهبری از دیگر برنامه‌هایی بود که در این آیین‌های معنوی صورت گرفت .

شب نیمه شعبان یادآور تولد اولین و آخرین امید پیامبران و فرستادگان الهی و منجی عالم بشریت حضرت ولی‌عصر (عج) و دارای فضلیتی بس عظیم است و در روایات معصومین(ع) بر احیای آن تاکید شد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت سه هزار باب مسجد دارد که از این تعداد ۲ هزار مورد فعال است..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha