۱۵ اسفند ۱۴۰۱، ۲۱:۰۴
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85049865
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آتش‌سوزی در روستای بوسجین شهرستان نیر مهار شد+فیلم

اردبیل- ایرنا- فرماندار نیر از آتش‌سوزی در روستای بوسجین بخش کورائیم این شهرستان خبر داد و گفت: با تلاش سه ساعته آتش‌‍نشانان و عوامل امدادی این آتش سوزی مهار شد.

شهرام محمدی شامگاه دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار کرد: امروز ساعت ۱۳.۱۷ دقیقه و همزمان با وقوع طوفان در روستای بوسجین بخش کورائیم شهرستان نیر آتش‌سوزی رخ داد که به محض اطلاع نیروهای آتش‌نشانی از اردبیل، نیر، کورائیم نیروهای بسیج، نیروی انتظامی و عوامل ستاد بحران در محل حضور یافته و اقدام به مهار آتش کردند.

فرماندار نیر با اشاره به تلاش سه ساعته آتش‌نشانان برای مهار آتش اضافه کرد: در اثر این آتش‌سوزی ۱۱ واحد مسکونی به همراه انبار نگهداری علوفه و طویله طعمه حریق شد.

محمدی ادامه داد: طوفان و گرد و غبار مهار آتش را با مشکل جدی مواجه کرده بود ، با این حال با تلاش آتش‌نشانان و عوامل امدادی این آتش‌سوزی ساعت ۱۶ مهار شد.

وی در خصوص خسارت‌های این حادثه گفت: برآورد خسارت این حادثه بعد از فروکش کردن طوفان و ارزیابی کارشناسان اعلام خواهد شد. اما علاوه بر ساختمان‌های تخریب شده آتش به انبار علوفه هم سرایت کرد.

محمدی یادآورشد: تعدادی احشام در این آتش‌سوزی در معرض آتش قرار داشتند که با تلاش‌های انجام شده این احشام نجات یافتند.

به گفته فرماندار نیر ، این حادثه خوشبختانه تلفات انسانی نداشت.

محمدی در عین حال به شهروندان توصیه کرد تا زمان فروکش کردن طوفان حتما مسائل ایمنی را رعایت کنند.

اداره کل هواشناسی استان پیش‌بینی کرده است این شرایط تا ظهر فردا سه‌شنبه ادامه یافته و بعد از آن جریانات شمالی وارد استان شود.

به گزارش ایرنا از قبل از شهر امروز طوفان و گرد و غبار بی‌سابقه شهرهای استان اردبیل را درهم نوردیده است و این طوفان هنوز هم در برخی مناطق استان ادامه دارد.

استانداری اردبیل مدارس و دانشگاه‌ها را در روز سه‌شنبه تعطیل اعلام کرده است. ادارات هم قرار است از ساعت ۱۰ فردا فعالیت خود را آغاز کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha