۱۵ اسفند ۱۴۰۱، ۲۲:۰۴
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85049892
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسافران نوروزی شکایت‌های خود را به سامانه۱۴۱ اطلاع دهند

اردبیل-ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از آمادگی اداره متبوع خود برای جابجایی مسافران در ایام نوروزی خبر داد و گفت: مسافران هر گونه شکایت خود از عملکرد شرکتهای مسافری را به سامانه ۱۴۱ اطلاع دهند.

به گزارش ایرنا کلیم اله وثوقی در آخرین جلسه شورای اداری راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از آمادگی کامل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل برای اجرای طرح نوروزی خبر داد و گفت: این طرح از ۲۴ اسفندماه آغاز و تا ۱۵ فروردین سال جدید ادامه خواهد داشت.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل با اشاره به استقرار اکیپ‌های راهداری نوروزی در محورهای مواصلاتی استان خاطرنشان کرد: آشکارسازی نقاط پرحادثه، لکه گیری، خط کشی، آراستگی و پاکسازی جاده‌ها ،شست و شوی تابلو و علائم، نظارت ویژه بر عملکرد شرکت حمل و نقل مسافر، مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی و نمازخانه ها در طرح نوروزی راهداری با جدیت اجرا می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از مردم و مسافران نوروزی خواست هر گونه شکایت خود در خصوص جابجایی مسافر و عملکرد شرکت‌ها را جهت رسیدگی از طریق سامانه ۱۴۱ اطلاع دهند.

وثوقی همچنین با اشار به اجرای طرح سراسری پویش همراهان سفر ایمن در استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور طرح نوروزی پویش همراهان سفر ایمن در ۳ نقطه استان اجرا می‌شود.

رئیس کمیته حمل‌ونقل ستاد خدمات سفر استان اردبیـل گفت: این طرح با شعار "سفر ایمن با یاد خدا و همراهی شما" در کیلومتر ۹۸ محور اردبیل پارس آباد مجتمع خدماتی رفاهی سحر، راهدارخانه گردنه حیران در محور اردبیـل آستارا و کیلومتر ۷۷ محور اردبیل سرچم مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی ارم کوثر اجرا خواهد شد.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل گفت: طرح نوروزی پویش همراهان سفر ایمن از ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی ، هنری و ارائه پیام های ایمنی و ترافیکی اجرا خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha