۱۵ اسفند ۱۴۰۱، ۲۲:۴۰
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85049913
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مسمومیت دانش‌آموزان در بشرویه خراسان جنوبی تکذیب شد

بیرجند - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش بشرویه با رد شایعه مسمومیت دانش‌آموزان یکی از مدارس این شهرستان گفت: بهسازی خیابان منتهی به مدرسه نرجس در این شهر و ترس از زلزله موجب آسیب دیدگی تعدادی از دانش‌آموزان شد.

رضا غنچه‌گی ثانی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شایعه مسمومیت دانش‌آموزان در بشرویه موجب نگرانی برخی والدین شده در صورتی که چنین موضوعی صحت نداشته و احساس لرزه در مدرسه موجب مصدومیت تعدادی از دانش‌آموزان یک مدرسه شده است.

وی افزود: صبح امروز عملیات شهرداری بشرویه در بهسازی کوچه مستوفی در محل دبیرستان دخترانه حضرت نرجس و لرزش ساختمان موجب تخلیه مدرسه شد که حین خروج به علت برخورد با میز و صندلی‌ها چند دانش‌آموز به صورت سطحی آسیب دیده و تعدادی دیگر نیز دچار استرس و دلهره‌ شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بشرویه عنوان کرد: نیروهای اورژانس ۱۱۵ بیمارستان شفا با اعلام عوامل مدرسه در محل حاضر شدند و به وضعیت دانش‌آموزان آسیب دیده و مضطرب رسیدگی کردند.

وی گفت: تنها یک دانش‌آموز برای مراقبت و بررسی بیشتر به بیمارستان منتقل و ساعاتی بعد با حال مساعد ترخیص شد.

غنچه‌گی خاطرنشان کرد: در ماه های اخیر چندین زلزله در شهرستان بشرویه رخ داده که این موضوع موجب تصور اشتباه از سوی دانش‌آموزان شده است.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و مرکز شهرستان بشرویه در ۳۰۰ کیلومتری بیرجند است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha