۲۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۵۲
کد خبرنگار: 1763
کد خبر: 85059413
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمله جدید نیروهای رژیم اشغالگر قدس به جنین؛ سه شهید و ۲۳ زخمی

تهران - ایرنا - در حمله تازه نیروهای رژیم اشغالگر قدس به اردوگاه جنین در کرانه باختری علیه فلسطینیان، تاکنون سه نفر شهید و ۲۳ تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش ایرنا، رسانه های محلی دقایقی پیش گزارش دادند که نیروهای اشغالگر قدس با حمله به اردوگاه جنین به بهانه بازداشت مبارزان فلسطینی به سوی ساکنان اردوگاه آتش گشودند اما با مقاومت نیروهای مبارز فلسطینی روبرو شدند.

شبکه الجزیره نیز موضع جنبش حماس را درخصوص حمله سربازان اسرائیلی به اردوگاه جنین منعکس کرد که در آن تاکید شده است: جنایت ترور فرزندان شجاع مقاومت در جنین بدون پاسخ نخواهد ماند و نیروی مقاومت قدرت ضربه زدن به اشغالگران و تحمیل هزینه این جنایات به آنها را دارد.

در همین حال وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: ۴ شهید و ۱۸ زخمی در تیراندازی نیروهای اشغالگر به فلسطینی ها در اردوگاه جنین که حال ۴ تن از مجروحان وخیم است.

همچنین سخنگوی حماس از تشکیلات خودگران فلسطین خواست در اعتراض به تجاوز امروز نیروهای اشغالگر به اردوگاه جنین، از حضور در نشست قاهره انصراف دهد.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان نیز عدم جدیت جامعه بین المللی را عامل سوء استفاده رژیم اشغالگر برای افزایش جنایات خود علیه ملت و سرزمین فلسطین دانست.

در همین حال المیادین گزارش داد که یک کودک در میان فلسطینی‌هایی که امروز در تیراندازی نیروهای اشغالگر قدس در اردوگاه جنین به شهادت رسیدند، مشاهده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha