۱۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۵۲
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85051495
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرزندان ایران در قامت سربازان امام عصر(عج)

۱۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۵۲
کد خبر: 85051495
فرزندان ایران در قامت سربازان امام عصر(عج)

کرج – ایرنا- ایران عزیز، وطن ما را نگهبانانی گمنام  است که شب و روز برای حفظ آن و مردمانش از دل خطرها می گذرند  تا آرامش و امنیت این کهن دیار تا فجر مهدوی از گزند اهریمنان مصون بماند و خود نیز بی نام و نشان عاشقانه جان به جان آفرین می سپارند.

می گویند که امنیت از نان شب واجب تراست چرا که نبودش مساوی با هرج و مرج ، خرابی، کشتار و در نهایت غارت داشته های ملت به دست بیگانه است به ویژه آنکه سرزمینت مانند ایران در نگاه طمع ورزانی باشد که هیچ نشانی از آدمیت نبرده باشند و برای شکار لحظه های غفلت شب و روز را انتظار بکشند.

اگر ایران عزیز امروز خار چشمان دشمنان است و برای نابودی آن لحظه به لحظه از دورترین نقطه عالم نقشه می کشند و توطئه می چینند، نشان از آن دارد که فرزندان جانفشان چنان با هوشمندی و زیرکی تمام رد کین را گرفته اند که آتش پلید اهریمن در نطفه خاموش و وطن با صلابت و عزتمند طوفان های شر و شور پشت سر می گذارد.

آری سخن از فرزندان ایران است که افتخار سربازی برای امام زمان (عج) دارند و گمنام و بی نام و نشان برای حفظ سرزمین و آرمان ها تمام قد در مقابل زورگویان و توطئه چینان ایستاده اند و برای رسیدن به اوج قله های ارزش یعنی شهادت لحظه شماری می کنند.

۴۴ سال از انقلاب دینی و الهی مردم ایران می گذرد اما این سرزمین چنان در غضب نگاه اهریمنان است که گویی آسمان بر سرشان تیره و تار است و برای غصب و اشغال آن چه توطئه ها که نمی چینند.

فرزندان ایران در قامت سربازان امام عصر(عج)

آنگاه که فجر صادق انقلاب دمید ، مردمان ایران زمین در سایه سار استقلال برای عزت ، آبادانی و سرافرازی آن کمر همت بستند ، خود بدون چشم طمع به دیگران آستین ها را بالا کشیدند و از همه سو جهادگرانه به میدان آمدند تا سرزمین الگو را در جهان به نمایش بگذارند، روزها و شب ها در پی هم کار و تلاش شد تا قله های علم و آگاهی یکی پس از دیگری فتح گردید .

در روزگاری که توطئه ها و دشمنی های مستکبران تمامی ندارد و از ترور ، تحمیل جنگ ، تحریم و تهدید هیچ ابایی ندارند مردمان این سرزمین همه توطئه ها را در ۴۴ سال تجربه کردند، اما آنچه موجب شد تا از دل خطرها ، تهدید را به فرصت تبدیل نمایند وجود مجاهدان فی سبیل الله برای پاسداری و صیانت از مام میهن بود.

آری ایران عزیز را فرزندانی است که افتخارشان شهادت و الگویشان سیدالشهدا (ع) است و به عنوان پرچمداران مهدی موعود(عج) برای آرامش و رساندن ایران و ایرانی به کمال واقعی سر از پا نمی شناسند و به ردای گمنامی تکیه زده اند که مبادا دشمن پلید آسیبی به مردم و دستاوردهایشان برساند.

اگر امروز ایران عزیز در علوم و فنون پزشکی ، هسته ای ، نظامی، صنایع مختلف و بسیاری از فعالیت سرآمد است همه و همه مدیون استقلال و آزادگی از قید مستکبرانی است که سال ها پیش از پیروزی انقلاب مردمان این سرزمین را به بردگی گرفتند تا برای همیشه از قافله پیشرفت در تاریخ عق بمانند و اینک این استقلال و آزادی را سربازانی نگهبانی می دهند که راه نفوذ دوباره را از دشمنان بسته اند تا عالمان و نخبگان بتوانند همچنان قله های پیشرفت و بالندگی را طی کنند.

فرزندان ایران در قامت سربازان امام عصر(عج)

امروز اگر ایران در دل تحریم و تهدید بیماری عالمگیر کرونا را با سلاح واکسن مهار می کند و اینکه دستاوردهای پهپادی و موشکی را به رخ دنیا می کشد همه از رشادت های جوانان این مرز پرگهر است ، جوانانی که در قامت سربازان امنیت ، علم و آگاهی روز به روز بر برگ های ززین افتخار می افزایند و از هیچ تهدید و مخاطره ای هراس ندارند.

آری ایران عزیز امروز خار چشمان دشمنان است چرا که مدعیان علم و پیشرفت در مقابل اراده پولادین فرزندانش به زانو نشسته اند و خود را در مقابل این همه هیبت و بزرگی خار و ذلیل می بینند.

باز باید سر تکریم در برابر سربازان گمنام و افتخار آفرین امام زمان (عج ) فرود آورد که در کسوت سربازی مسیر و بستر آرامش و امنیت مردم را با لحظه های خطر می پیمایند و کشورمان از گردباد حوادث و تلاطم آشوب ها و توطئه ها به ساحل نجات می رسانند، سربازان نیکنام و همیشه افتخار آفرین که پس از شهادت نامشان بر زبان ها جاری است.

سال هاست که بیداری این عزیزان آرامش را برای مردم به ارمغان آورده و خواب را بر دیدگان دشمنان آشفته کرده است ، دشمنانی که از هر روزنه و ترفند هجوم می آورند تا شاید به دوران تاخت و تاز ستمشاهی در ایران باز گردند و دوباره حق کاپیتولاسیون را بر مردم ایران زمین تحمیل نمایند.

پنج ماه آشوب و اغتشاش ثمره ماه ها و سال ها توطئه های مستکبرانی بود که در سال ۱۴۰۱ بر مردم ایران تحمیل شد و اگر چه فرزندان عزیزی از این مردم گرفت و خساراتی فراوانی با بار آورد اما جبهه استکباری در جنگ ترکیبی خود با خفت و خواری به عقل نشست ، جنگی که از تشدید تحریم ، تهدید ، سلاح ، عوامل نفوذی ، رسانه و فضای مجازی عاریت گرفت.

فرزندان ایران در قامت سربازان امام عصر(عج)

تا به یک نتیجه دلخواه برسد اما آنچه موجب شد تا دشمن شکست دیگری را تجربه کند هوشیاری مردمان این سرزمین و فرزندان گمنامش بود که به افتخار دیگری برای ایران و ایرانی تبدیل گشت .

آری اگر چه امروز ایران عزیز ما در برخی جهات مانند عرصه اقتصادی دچار آسیب و مشکل است حاصل رفتارهایی است کینه توزان بر این سرزمین تحمیل کرده اند اما این بار نیز تهدید اقتصادی هم به فرصت تبدیل خواهد شد و مردمان این سرزمین مانند بسیاری از عرصه ها پشت دشمن را به خاک خواهند مالید .

مردمان کهن دیار ایران امروز افتخار سربازی امام زمان (عج ) را دارند و به امید فجر صادق لحظه ها را به انتظار نشسته اند تا مهدی موعود (عج) سکانداری جهان را در دست گیرد.

و اما البرز

آن روزها و شب ها که آتش آشوب ایران اسلامی را فرا گرفت ساکنان ایران کوچک، البرز سرافراز شاهد مجاهدت های سربازانی بودند که در قامت گمنامی شعله های اغتشاش و آشوب را خاموش کردند.

چه روزهایی بر مردم گذشت و لحظه هایی که دشمنان برای البرز سرافراز در کنار در نقاط ایران به وجود نیاوردند، لحظه های التهاب و خطر برای کودکان ، نوجوانان و به دام انداختن فرزندان این سرزمین .

آن روزهایی که بسته های سلاح ، مواد منفجره و پول های کثیف دشمن در البرز و دیگر نقاط ایران کشف شد ، سلاح و مهماتی که دشمنان برای به خاک وخون کشیدن مردمان البرز و ایران به داخل فرستادند تا ملت را به دست خود سلاخی کنند.آن روزها که دست پرورده های داعش را به شاهچراغ فرستادند تا کودکان بی گناه را به خاک و خون بکشند همه و همه نشان داد که قصاوت و کینه دشمن تا کجاست.

آری اگر مجاهدت های خاموش نبود امروز ایران عزیز و البرز سرافراز در سالروز میلاد خجسته حضرت مهدی صاحب الزمان (عج ) به شادی نمی نشست و سرزمینمان در چمبره دشمنان لحظه های بیم و هراس را می پیمود و در سایه ساز خنده های مستانه اهریمنان با مرگ عزیزان به پیشواز بهار می رفیتم و خدا می داند که چه بلاها بر سر نوامیس این سرزمین نمی آمد.

امروز مردمان این کهن دیار می دانند که اهریمنان چه روزگار فلاکت باری به نام آزادی ، دمکراسی و حقوق بشر برای کشورهای همسایه و منطقه مانند افغانستان ، عراق ، سوریه و یمن به وجود آوردند و برای ابتلای ایران به این سرنوشت چه خواب های رنگینی دیدند. اما می دانیم که تا مجاهدت های فرزندان ایران در قامت فرزندان امام عصر (عج ) هست هیچگاه خواب دشمن تعبیر نخواهد شد.

**به امید ظهور امام عصر (عج) **

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha