۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۲۲:۲۵
کد خبرنگار: 1425
کد خبر: 85048732
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰ دستگاه اجرایی ایلام در جشن ویژه نیمه شعبان مشارکت دارند

ایلام - ایرنا - مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام با اشاره به برگزاری جشن نیمه شعبان بصورت ویژه در سال جاری گفت: بیش از ۲۰ ارگان و دستگاه اجرایی با همکاری و همراهی گروه های مردم در این برنامه مشارکت خواهند داشت.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نجفی روز یکشنبه در نشست خبری افزود: همه برنامه ریزی ها در این زمینه انجام گرفته تا آیینی شاخص و ویژه برگزار شود.

وی با ذکر اینکه جشن بزرگ نیمه شعبان تجلی حضور باشکوه و اوج ارادت مردم ایلام است، افزود: این برنامه به‌صورت پخش زنده از شبکه های استانی و سراسری پخش خواهد شد.

حجت الاسلام نجفی گفت: با هماهنگی های انجام گرفته بخشی از آنتن شبکه سه و شبکه پویا به پخش آیین جشن بزرگ نیمه شعبان ایلام اختصاص می‌یابد.

وی اظهار کرد: این‌ ویژه برنامه روز چهارشنبه ۱۷ اسفندماه در حدفاصل میدان ۲۲ بهمن تا چهارراه سیدالشهداء(ع) شهر ایلام برگزار خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی ایلام ضمن دعوت از همه مردم ولایتمدار استان برای شرکت گسترده و باشکوه در این آیین معنوی، افزود: این جشن برای اولین بار در کشور(غیر از استان قم) به صورت ۱۰ ساعته و مفصل و با محوریت، همکاری، همراهی و مشارکت گروه های مختلف مردمی در شهر ایلام برگزار می شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه برگزاری این جشن در مرکز شهر است سعی شده به اهالی بازار و همچنین کسبه محل اجرای برنامه آسیبی از لحاظ کسب و کار و درآمد وارد نشود.

وی بیان کرد: در این جشن بزرگ یک جایگاه ویژه برای اجرای برنامه های خاص از جمله انیمیشن لوپتو(این انیمشن در حال حاضر روی پرده سینما می باشد)، عموهای فیتیله ای با اجرای محمد مسلمی، عوامل محبوب برنامه منم بچه مسلمون شبکه پویا، مولودی خوانی های مفصل و متنوع در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام نجفی بیان کرد: حضور مداحان بومی و کشوری، هشت گروه سرود، چهار گروه تئاتر، چهار خواننده با اجرای برنامه های مفصل، پویش پنج هزار نفری سلام فرمانده، مراسم نورافشانی و غیره از دیگر برنامه های متنوع این جشن بزرگ خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام همچنین از قرعه کشی های متنوع در این برنامه خبر داد و گفت: در این مدت ۱۰ ساعت، هر یک ساعت یکبار قرعه کشی انجام و جوایز نفیسی از قبیل ۷۰ سفر کربلا و مشهد، ۴۰ ساعت هوشمند، پاور بانک، لوازم ورزشی، لوازم منزل و ایرپاد به برندگان اهداء خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha