۱۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۴۲
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 85051991
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تکمیل ۵۰۰ واحد مسکن محرومان در استان گیلان

رشت - ایرنا - جانشین سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه عملیات اجرایی ۵۰۰ واحد مسکن محرومان در استان توسط این نهاد به مراحل پایانی خود رسیده است، گفت: این واحدها سال آینده در اختیار محرومان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ الیاس کوثری روز پنجشنبه در آیین بهره‌برداری از ۶۰ واحد مسکونی شهید مدرس رشت با بیان اینکه فراهم‌آوری منزل مسکونی یکی‌ از نیازهای اساسی در جامعه است، اظهار کرد: اهمیت نقش منزل مسکونی در ایجاد آرامش در جامعه نیز در قرآن کریم با تکرار ۷۱ بار کلمه «بیت» یعنی منزل تاکید شده است.

وی با اشاره بر لزوم توجه به ساخت منزل مسکونی برای جوانان و نسل جدید گفت:یکی‌ از نیازهای برای کاهش سن ازدواج در کشور، فراهم آوری منزل برای جوانان است و سپاه قدس گیلان برای ایجاد منزل مسکونی نیازمندان و جوانان پاسدار اقدامات خوبی در این استان انجام داده است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان از ساخت ۵۰۰ واحد مسکن محرومان در این استان تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: سپاه پاسداران با ساخت مسکن محرومان باری از دوش دولت برداشته و با تلاش خیرین و بسیج سازندگی در سال جدید این واحدها تحویل می شود.

کوثری با اشاره به ساخت منزل مسکونی توسط سپاه قدس گیلان برای پاسداران افزود: پاسداران شبانه روز در حال ارائه خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف هستند از این رو سپاه قدس گیلان ساخت ۸۹۲ واحد برای کارکنان خود در استان را در دستور کار قرار دارد.

پروژه‌های در دست احداث سپاه قدس گیلان توسط شرکت خانه‌سازی رزمندگان استان گیلان شامل پروژه ۱۱۰‌واحد مسکونی شهید دوربین بندرانزلی، ۶۵۰ واحد مسکن شهید سلیمانی رشت، ۷۳ واحدی لاهیجان و ۶۰ واحدی شهید مدرس رشت می‌باشد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha