۱۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۲۴
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85052077
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات اجرایی ساختمان تامین اجتماعی شعبه بیجار آغاز شد

سنندج- ایرنا- عملیات اجرایی ساختمان تامین اجتماعی شعبه بیجار در زمینی به متراژ ۶۵۰ مترمربع و با زیربنای هزار و ۱۶ مترمربع در ۲ طبقه با برآورد هزینه ۱۸ میلیارد تومان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل تامین اجتماعی کردستان روز پنجشنبه در مراسم کلنگ‌زنی این طرح اظهار کرد: این شعبه در ۱۱ ماه آینده به بهره برداری می رسد و به ارائه خدمات به بیمه شدگان شهرستان بیجار می پردازد.

سید صلاح قریشی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی افتخار دارد بیش از نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش خود قرار داده و مشغول خدمت رسانی است، گفت: اراده سازمان تامین اجتماعی بر دسترسی آسان‌تر و مطلوب‌تر جامعه هدف شامل کارگران، کارفرمایان و مستمری بگیران به خدمات است.

وی گفت: امسال ۲ هزار و ۹۳۰ میلیارد تومان در بخش تعهدات کوتاه مدت، بلند مدت و مقرری بیکاری به بیمه‌شدگان تحت پوشش این نهاد پرداخت شد که در مقایسه با پارسال ۷۷.۷ درصد افزایش داشت.

قریشی اضافه کرد: در مجموع ۶۶۲ هزار و ۲۸۰ نفر برابر با ۳۹.۸ درصد جمعیت استان از خدمات سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر سازمان در قالب ۱۰ شعبه فعال در استان کردستان در حوزه‌های مختلف به بیمه‌شدگان خدمات ارائه می‌کند، افزود: در حال حاضر ۱۱۹ هزار و ۲۷۴ نفر در استان بیمه شده اجباری هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی کردستان با بیان اینکه ۲۱۸ هزار و ۷۹۲ کردستانی بیمه شده اصلی تامین اجتماعی هستند، ادامه داد: ۲۸ هزار و ۲۶۱ نفر در استان در قالب بیمه شده حرف و مشاغل مختلف زیرپوشش خدمات سازمان تامین اجتماعی استان قرار دارند.

بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شمال شرق سنندج، مرکز استان کردستان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha