استاندار: مسوولان برای حفظ وحدت و انسجام بین مردم سیستان و بلوچستان تلاش کنند

زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از همه مسوولان انتظار دارم با تمام توان در زمینه انسجام و وحدت بین مردم این استان تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمد کرمی روز پنجشنبه در نشست شورای معاونین استانداری که به منظور معرفی سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری برگزار شد،اظهارداشت: مسوولان از فرصتی که دارند در جهت خدمت به خلق خداوند استفاده کنند.

وی بیان کرد: انجام دقیق و به موقع کارها وپاسخگویی به ارباب رجوع علاوه‌بر بازخورد مثبت در جامعه و زندگی اجتماعی بر تقویت روحیه افراد نیز تاثیر گذار است.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به روش‌های دشمن در جنگ شناختی افزود: جنگ شناختی ۲۵ زیرشاخه دارد که مهمترین آن بر مبنای تسخیر و هدایت ذهن است که برای هر قشر و فردی برنامه‌ریزی حساب شده و دقیقی توسط دشمنان صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اهمیت حوزه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی اظهارداشت: اقدامات مناسبی در این حوزه‌ها در سطح استان انجام شده و در حال انجام است که با افزایش سرعت در کارها و تلاش مضاعف می‌توانیم به اهداف برنامه‌ریزی شده دست یابیم.

کرمی با اشاره به آیه شریفه «فَمَنْ یعمَل مِثقالَ ذَرةٍ شَراً یرَهُ» افزود: همه کارها چه بزرگ و چه کوچک محاسبه خواهد شد، بنابراین در انجام هر کاری بایستی پیگیری، دقت و تلاش لازم را داشته باشیم.

وی با تاکید بر اهمیت ارتباط بین مسوولان و مردم گفت: اگر تبادل دیدگاه‌ها و ارتباط بین مردم و مسوولان صورت نگیرد، سبب ایجاد فاصله بین آنان می شود و قطعا دچار مشکل خواهیم شد.

گفتنی است در پایان این نشست؛ رضا شریفی به عنوان سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری معرفی و از زحمات و تلاش‌های رحمدل بامری در مدت تصدی این سمت قدردانی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha