امام جمعه مهاباد: مسمومیت دانش‌آموزان نوع دیگری از جنگ ترکیبی دشمن است

مهاباد - ایرنا - امام جمعه مهاباد گفت: دشمنان با مسمومیت دانش‌آموزان مدارس علیرغم زیرپا گذاشتن اصول اخلاقی، نوع دیگری از جنگ ترکیبی علیه کشورمان را اجرا کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته افزود: حوادث اخیر و مسمومیت دانش آموزان معصوم و بی گناه یکی دیگر از توطئه‌ها و جنگ ترکیبی دشمنان علیه ملت ما بود که جز شکست و خواری برای آنها حاصلی در پی نداشت.

وی ادامه داد: دستگاه‌های امنیتی با پیگیری و دستگیری افراد مرتبط با این اقدام ناجوانمردانه در آینده نزدیک جزییات این حادثه را اطلاع رسانی و دشمنان را رسوا خواهند کرد.

امام جمعه مهاباد با تاکید بر هوشیاری اولیا و دانش آموزان در این دوران اظهار کرد: همراهی برخی از افراد در داخل با جریان دشمنان، شرایط را برای اهداف شوم استکبار فراهم می‌کند لذا ضروری است مردم با بصیرت و آگاهی نسبت به فتنه‌های دشمنان عمل کنند.

ماموستا امامی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته نیکوکاری یادآور شد: شهروندان در آستانه سال جدید با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود کودکان بی سرپرست و بدسرپرست را مورد حمایت قرار دهند.

وی همچنین روز ۲۵ اسفند را یادآور تلخ ترین جنایت علیه مردم «حلبچه» دانست و گفت: بمباران شیمیایی رژیم بعثی بیش از پنج هزار نفر را در اوج مظلومیت در حلبجه به شهادت رساند و در حال حاضر نیز افرادی بر اثر عوارض ناشی از آن، رنج و عذاب را تحمل می‌کنند.

ماموستا امامی همچنین به آیین چهارشنبه آخر سال هم اشاره کرد و افزود: شهروندان بویژه جوانان و نوجوانان در مراسم چهارشنبه آخر سال هوشیار باشند و جوانب احتیاط را رعایت کنند تا آسیب‌های همچون سوختگی و زیان‌های جانی و مالی و غیرقابل جبران نداشته باشیم.

سالروز شهادت سیدجمال الدین اسدآبادی، روز پاکبان، سالروز تاسیس کانون فرهنگی مساجد و سالروز تاسیس بنیاد شهید از دیگر موضوعات اسفندماه است که در خطبه‌های نماز جمعه مهاباد به آنها هم پرداخته شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha