کانون های فرهنگی هنری باید حلقه وصل مسجد و مدرسه باشند

ساری - ایرنا - سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران گفت: کانون های فرهنگی هنری باید حلقه وصل مسجد و مدرسه باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام رجب نعمتی قرا در سخنرانی پیش از خطبه نمازجمعه این هفته ساری با اشاره به پیشینه شکل گیری این کانون ها در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، اظهارکرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی و حضور منسجم مسجدی ها در سنگر مقابله با تهاجم فرهنگی خواست رهبر معظم انقلاب از این کانون‌هاست که باید مورد توجه فعالان این عرصه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه فعالیت این کانون ها در بستر سامانه بچه های مسجد انجام می شود، خاطرنشان کرد: برخی از کانون ها در عرصه کارآفرینی و اشتغال نیز اقداماتی انجام داده و یا در دست اقدام دارند.

وی با اشاره به فعالیت کانون ها در مناطق محروم و آسیب پذیر ، گفت که بچه‌های مسجد در کف میدان از سنگر مسجد در صدد رفع آسیب ها و مشکلات محلات هستند که شایسته تقدیر است.

وی با ابزار تاسف از نداشتن شناخت برخی از اقشار جامعه از فعالیت کانون های مساجد، برلزوم هویت بخشی به‌ این کانون ها تاکید کرد و افزود: در مدت فعالیت کانون های فرهنگی هنری در جوار مساجد، تربیت نیروی سالم و صالح را در کانون های مساجد شاهدیم.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران، شمار کانون های فرهنگی هنری این استان را یکهزار و ۱۷۶ کانون ذکر کرد و گفت: بسیاری از کانون های فرهنگی هنری مساجد دیار علویان به صورت خودجوش تاکنون چندین مرحله اقلام ضروری زندگی را بین نیازمندان استان توزیع کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha