پولادگر: باید میزبانی رویدادهای جهانی و قاره‌ای را بگیریم

تهران - ایرنا - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: باید تلاش کنیم میزبانی رویدادهای رسمی جهانی و قاره‌ای را به ویژه در رشته های المپیکی به دست آوریم.

به گزارش ایرنا، مراسم افتتاحیه نخستین دوره بازی‌های بین‌المللی نوروز امروز (جمعه) با حضور «محمد مخبر» معاون اول رئیس جمهوری و «انسیه خزعلی» معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

سیدمحمد پولادگر در حاشیه این مراسم اظهار داشت: این بازی‌ها با حضور ورزشکاران ۲۲ کشور در ۹ رشته ورزشی از فردا آغاز می‌شود. نوروز آیین باستانی است و چند کشور در این آیین با ما مشترک هستند. امیدواریم این بازی‌ها مسابقات آغازی باشد برای دوره‌هایی بعد.

وی یادآور شد: این رویداد امسال با طرح جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود و تلاش داریم میزبانی رویدادهای رسمی جهانی و قاره‌ای را به ویژه در رشته های المپیکی به دست آوریم و این توانمندی را هم داریم‌. در همین سال ۱۴۰۱ چند رویداد جهانی و قاره‌ای داشتیم‌. آخرین رویدادی که میزبانی کردیم، مسابقات جهانی کبدی بود. ظرفیت آن را داریم در رشته‌های دیگر هم میزبانی بگیریم.

وی افزود: امیدواریم در سال‌های آتی باشکوه‌تر و با تعداد بیشتری از ورزشکاران از ۴ قاره جهان، مسابقات را برگزار کنیم. در روزهایی که رسانه‌های غربی به شدت در حال تخریب ما هستند و فضای کشور را ناامن نشان می‌دهند، حضور این کشورها و برگزاری این رویداد می‌تواند جوابی باشد مبنی بر امنیت، استقرار ثبات نظام و دولت کشورمان برای تمامی کشورهای جهان و مردم عزیزمان که همواره شاداب، نشاط و امیدوار در کشور مشغول فعالیت هستند.

پولادگر در مورد آخرین وضعیت سید حمید سجادی، گفت: ساعاتی پیش با وزیر صحبت کردم. مقداری ریه‌اش ناراحتی دارد و شرایط حضور در این مراسم را نداشت‌. خیلی علاقه‌مند بودند در مراسم افتتاحیه باشد اما پزشک او چنین اجازه‌ای نداد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha