گلایه پولادگر از نامزدهای غایب جودو؛ چرا نیامدید

تهران- ایرنا- معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان از نامزدهای غایب انتخابات فدراسیون جودو گلایه کرد.

به گزارش ایرنا، سیدمحمد پولادگر امروز (دوشنبه) در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون جودو، بیان کرد: از اعضای مجمع برای حضورشان ممنون هستم‌ که مهمترین تصمیم مدیریتی را برای این رشته گرفتند. امروز انتخابات این فدراسیون المپیکی برگزار شد.

وی افزود: به دوست عزیزم تبریک می‌گویم که رای قاطع اعضای مجمع را کسب کرد. از دوستانی که ثبت نام کرده اما نیامدند واقعا گلایه‌ دارم.

پولادگر عنوان کرد: فرصتی بود که نامزدها باید از آن استفاده می‌کردند. برخی مواقع، نامزدها برنامه‌هایی داشته و ادعا می‌کنند توانایی‌ کمک دارند، اما حتما نباید رئیس شوند تا کمک کنند.

معاون وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: باید گلایه می‌کردیم. مدت‌ها وقت گذاشتیم تا شرایط انتخابات فراهم شود.

وی افزود: روح عزیزان آسمانی جودو شاد و به‌عنوان فردی که سال‌هاست در ورزش حضور دارم، امیدوارم این رشته به مدال المپیکی برسد. اعضای مجمع وظیفه دارند کنار رئیس فدراسیون بوده و او را کمک کنند. این رشته پتانسیل و توانمندی بالایی دارد که صاحب مدال المپیک شود، اما تحریم ناجوانمردانه طی ۴ سال گذشته سبب شد تا این رشته از مدال المپیک دور بماند.

پولادگر ادامه داد: البته طی این ۴ سال آرش میراسماعیلی تلاش زیادی به ویژه در رده‌های سنی پایه انجام داد، معتقدم نسل طلایی زیادی در این رشته وجود دارد که اگر دچار آفت‌های سیاسی در ورزش نشویم، به طور قطع می‌توانیم در بازی‌های آسیایی و المپیک پاریس شاهد درخشش جودوکاران باشیم.

معاون وزیر ورزش تصریح کرد: ۶ دوره این رشته در المپیک حضور داشت حتی در المپیک سیدنی بچه‌ها خوب بودند و در آتن نیز با بدشانسی مواجه شدیم. به عنوان کسی که سال‌ها در ورزش حضور دارم و نوکری می‌کنم، آرزو دارم این رشته به مدال المپیک برسد و این اتفاق باید رخ دهد.

وی افزود: اعضای مجمع وظیفه دارند لحظه به لحظه کنار رییس فدراسیون باشند و او را کمک کنند، جا دارد از پیشکسوتان این رشته برای زحماتی که تا به امروز برای این رشته کشیده‌اند، تشکر لازم را داشته باشم. واقعا باید این احساس را در خود داشته باشید که در عملکرد خوب میراسماعیلی نقش داشته باشید.

وی گفت: خود من در زمانی که در فدراسیون تکواندو بودم اعضای فدراسیون منت می‌گذاشتند و به من حمله می‌کردند، باید در مشکلات فدراسیون نقش داشته باشید و مشکلات را به دوش رییس فدراسیون نیندازید.

سپس آرش فرهادیان‌ نیز، توضیح داد: خیلی تلاش کردیم مجمع برگزار شود. از اسامی‌ نامزدها هنوز استعلام چند نفر نیامده و این بدان معنا نیست که تایید نشده‌اند. خیلی تلاش کردیم مجمع برگزار شده و تعلیقی در کار نباشد.

مجمع انتخاباتی جودو امروز دوشنبه برگزار شد و آرش میراسماعیلی برای چهار سال دیگر رییس‌ این فدراسیون المپیکی باقی ماند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha