۲۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۳۱
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85053300
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور ۲۳ نامزد در انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان

زنجان – ایرنا – مسئول روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان گفت: همزمان با سراسر کشور انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان نیز روز شنبه با حضور ۲۳ نامزد آغاز شد.

امید مالکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتخابات از ساعت هشت صبح امروز آغاز شده است و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه انتخابات به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، اظهار کرد: در صورت استقبال اعضا و با نظر هیات نظارت بر انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی استان، زمان رای گیری حداکثر تا ساعت ۲۰ قابل تمدید است.

مسئول روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان گفت: تعداد نامزدها برای حضور در انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان ۲۸ نفر بود که با انصراف برخی از نامزدها در نهایت ۲۳ نفر در عرصه انتخابات باقی ماندند.

مالکی خاطرنشان کرد: نتایج انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان پس از پایان روند اخذ رای، از سوی هیات نظارت بر انتخابات اعلام می شود.

گفتنی است شمار اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان ۱۵ نفر متشکل از نمایندگان بخش‌های بارزرگانی، صنعت، کشاورزی و معدن است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha