۲۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۵۸
کد خبرنگار: 2778
کد خبر: 85053885
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار: اعتبارات خوبی برای حفر چاههای ژرف در سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شد

زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اقدامات لازم برای جدایی آب مصرفی شهر زاهدان از منطقه سیستان در حال انجام و اعتبارات خوبی برای حفر چاههای ژرف استان در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا محمد کرمی روز شنبه در شورای اداری زابل که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهارداشت: مسولان نباید منتظر حضور مراجعان بنشیند، بلکه با حضور در بین مردم پیگیر حل مسائل مشکلات آنان باشند.

وی با بیان ویژگی‌های مدیر جهادی بیان کرد: مسوولان خدمتگزاران مردم هستند، بنابراین باید با تمام وجود در جهت رفع مشکلات و مسائل مردم اقدام کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر تصمیم‌گیری‌های به موقع توسط مسوولان افزود: مدیران باید اقدامات مناسب و به موقع در جهت رفع مسائل انجام دهند.

وی اظهارداشت: از مسوولان دستگاه‌های اجرایی و معتمدان منطقه سیستان درخواست داریم با فرماندار جدید همفکری و هم‌افزایی داشته باشند.

کرمی با اشاره به دلایل تشکیل قرارگاه غدیر به دستور وزیر کشور در منطقه سیستان گفت: ابهاماتی در زمینه جایگاه این قرارگاه وجود داشت، که برطرف شده و سردار ربیعی که از سرداران پرتلاش و با همت سپاه هستند، به عنوان جانشین این قرارگاه انتخاب شده است.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای دلایل تشکیل قرارگاه غدیر اذعان کرد: اقدامات مناسبی در حوزه منطقه آزاد سیستان، ایجاد پالایشگاه‌ها، پتروشیمی‌ها و کارخانه کاشی توسط این قرارگاه در حال انجام است.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اهمیت گازرسانی به منطقه سیستان تصریح کرد: با هدف سرعت بخشیدن به طرح گازرسانی به منطقه سیستان تعداد پیمانکاران این طرح افزایش یافته است.

وی با اشاره به ظرفیت دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش بنیان و تعاونی‌های دانش‌بنیان خطاب به فرماندار جدید زابل نسبت به فراهم کردن زمینه بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها تاکید کرد.

کرمی با اشاره به رفع مشکلات نانوایی‌ها از طریق طراحی سامانه نظارت و کنترل عملکرد گفت: افزایش سهمیه آرد با توجه به پخت نانوایی‌ها و راه اندازیی سامانه سهمیه آرد به روستاها از اقداماتی بود که در جهت رفع مشکلات نانوایی ها صورت گرفته‌است.

در این نشست علیرضا ملاشاهی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان ویژه زابل معرفی و از خدمات حسین سنجرانی قدردانی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha