۲۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۵۲
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 85053959
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۳ رویداد در انتظار اسکواش

۲۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۵۲
کد خبر: 85053959
 ۳۳ رویداد در انتظار اسکواش

تهران- ایرنا- سرپرستی دبیری فدراسیون اسکواش از برگزاری ۳۳ رقابت در ۶ ماه اول سال آینده خبر داد.

به گزارش ایرنا، علی کتاب‌فروش سرپرست دبیر کلی فدراسیون اسکواش در خصوص تدوین تقویم عملیاتی ۶ ماه اول سال ۱۴۰۲ گفت: در خصوص برنامه‌های پیش رو و تقویم سال آینده پس از آنکه رئیس در فدراسیون مستقر شد، اولین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون برگزار و جلسات متعددی در رابطه با تقویم برگزار شد.

کتاب‌فروش ادامه داد: تقویم عملیاتی ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ تدوین و جهت آغاز فاز عملیاتی به هیئت‌های استانی و خانواده بزرگ اسکواش ابلاغ خواهد شد. هیئت های استانی بازوهای اجرایی ما هستند که در طول سال‌های گذشته توانایی خود را در کمک به فدراسیون ثابت کرده‌اند.

وی گفت: در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ بیش از ۳۳ رویداد مختلف در نظر گرفته شده است. هدف ما بهره‌وری بیشتر از برنامه‌ها بوده است تا خروجی خوبی داشته باشیم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون اسکواش اظهار کرد: در ۶ ماهه اول سال برنامه‌ها بسیار فشرده هستند و امیدوارم با همکاری هیئت‌های استانی که بازوهای فدراسیون هستند بتوانیم به تمام برنامه‌های تقویم جامه عمل بپوشانیم.

وی ادامه داد: تمام میزبانی‌ها بر اساس درخواست استان‌ها بوده و فدراسیون نیز پس از بررسی‌های لازم در خصوص انتخاب میزبان‌ها تصمیم نهایی را گرفت.

کتاب‌فروش تصریح کرد: بی تردید سال جدید را با برنامه‌های زیادی آغاز خواهیم کرد اما تیم مدیریتی فدراسیون بسیار پر انرژی هست و اطمینان داشته باشید به صورت جدی پیگیری عملیاتی‌شدن تقویم هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha