امام جمعه کرمانشاه: حراست از کشور و مردم عملی پرافتخار است

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه حراست از کشور و مردم عملی پرافتخار و ارزشمند است گفت: بندگی خدا به عنوان بهترین حراست است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله «مصطفی علما» عصر شنبه در دیدار مدیران حراست‌ ادارات و سازمان‌های استان کرمان با تبریک میلاد حضرت ولی عصر (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان (ع) افزود: هیچ‌ موهبتی مثل بندگی با ارزش نیست، بنابراین باید به وظایف خود عمل کنیم تا خدا هم به ما کمک کند و فرقی نمی‌کند دارای چه پست و موقعیتی هستیم مهم این هست که روح بندگی داشته باشیم.

وی اظهارداشت: اگر می‌بینید فردی مقبول عام است و همه با تکریم به او نگاه می‌کنند به واسطه بندگی کردن اوست، زیرا هنر انسان واقعی این است که در این تضادها و مشکلات به تکلیف بندگی خود عمل کند و اطاعت خدا را هیچگاه فراموش نکند.
نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه تاکید کرد: با وجود تمام مسوولیت‌های دنیایی باید فکری به حال خودمان داشته باشیم و به فکر زمانی باشیم که موقعیت و مسوولیت بکار ما نمی‌آید، مگر همان مقداری که در طاعت خالق و خدمت به خلق بوده‌ایم.
آیت الله علما با انتقاد از کسانی که مسوولیت دارند اما تقوا و بندگی را رعایت نمی‌کنند اظهارداشت: مگر یک انسان چقدر می‌تواند بخورد، بپوشد و تفریح کند؟ حال چرا عده‌ای در زمان مسوولیت از بیت المال اختلاس می‌کنند، حسابشان با خود خداست.
وی با جدا دانستن عمر ارزشی با عمر شناسنامه‌ای تأکید کرد: عمر ارزشمند ما همان میزانی است که مراقبت داشته‌ایم و بندگی خدا را کرده‌ایم و به دیگران یاری رسانده‌ایم. حال ممکن است صد سال عمر داشته باشیم، اما آن چیزی که در خدمت خدا بوده محسوب می‌شود.

«حقیقت» مدیر حراست کل استان کرمانشاه هم قبل از سخنان امام جمعه کرمانشاه گزارشی از حوزه عملکرد خود ارائه داد.

امام جمعه کرمانشاه: حراست از کشور و مردم عملی پرافتخار است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha