۲۰ اسفند ۱۴۰۱، ۲۱:۴۶
کد خبر: 85054160
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه اردکان: تقویت جمهوری اسلامی وظیفه همگانی است

یزد- ایرنا- امام جمعه اردکان با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: امروز تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان و کمک به پیشرفت آن وظیفه همگانی است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید اسماعیل شاکر روز شنبه در ویژه‌برنامه آبروی کوچه، افتخار محله در مسجد امام رضا (ع) محله دیلم اردکان افزود: راه اینکه ما هم در دوران غیبت امام زمان (عج) بتوانیم جزو یاران و انصار آن حضرت باشیم این است که در این زمان منتظر واقعی باشیم.

وی با بیان اینکه منتظر بودن فقط به حرف و ادعا داشتن نیست ادامه داد: منتظر واقعی کسی است که در دوران غیبت و شرایط سخت و دشوار حفظ دین به اعتقادات خود پایبند بوده و حاضر باشد برای حفظ دین خود هزینه دهد.

امام جمعه اردکان بیان کرد: منتظر واقعی کسی است که نسبت به اجتماع و جامعه خود بی‌تفاوت نباشد، مانند رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس که در برابر تجاوز دشمن به میهن اسلامی ایستادند و حتی از جان با ارزش خود گذشتند.

شاکر به جنگ روانی و تبلیغاتی دشمنان علیه انقلاب اسلامی در ۴۴ سال گذشته اشاره کرد و گفت: برگزاری یادواره و فعالیت‌های فرهنگی و هنری در حوزه ایثار و شهادت یک ضرورت است و باید مکرر در استان برگزار شود.

همچنین در این مراسم معنوی که خانواده شهیدان و مردم و مسئولان اردکان حضور داشتند روایتگری برادر رزمنده حاج جواد کمالی و اجرای گروه سرود از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و مرکز اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha