همایش آموزشی مشترک بین وزارت کشور و شورای نگهبان در جزیره خارگ برگزار شد

بوشهر - ایرنا - نخستین همایش مشترک آموزشی استانداری‌ها و دفاتر نظارت سراسر کشور انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در جزیره خارگ استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر روز یکشنبه در این آئین با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: برگزاری این همایش‌ها نوید بخش برگزاری انتخابات پرشور و پرنشاط را در سال آتی می‌دهد و این حرکت انسجام بخش و امیدافرین به طور قطع منشا خیر و برکت خواهد بود.

وی عنوان کرد: برگزاری همایش‌های آموزشی موجب می‌شود تا زمینه بروز خطا کم شده و کیفیت برگزاری انتخابات را ارتقا می‌دهد.

پورات اضافه کرد: در همین زمینه انتظار می رود همکاران از این شرایط و همایش بهترین استفاده را بکنند و به تبع آن شاخه‌های شهرستانی را نیز پوشش دهند.

وی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات آتی نقشی مهم و اثر گذار دارد ادامه داد: بایستی همه ظرفیت‌ها به کار گرفته شود تا اینکه تاثیر محسوسی بر روند افزایش مشارکت ایفا کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر اظهار کرد: انتخاب جزیره مقاوم خارگ بعنوان محل این دوره از چند بعد حائز اهمیت است، ابتدا تمدن و تاریخ چندین هزارساله این جزیره و آثار باستانی که گواهی بر تمدن ارزشمند این جزیره است و همچنین مقاومت در جزیره خارگ نقش برجسته ای در تاریخ خارگ دارد.

وی گفت: حماسه‌های متعددی از سالیان دور تاکنون در این جزیره اتفاق افتاده است و این جزیره به تعداد روزهای دفاع مقدس بمباران شده و شهدای زیادی را تقدیم کرده است.

پورات افزود: نادر مهدوی حماسه ساز مبارزه با استکبار جهانی که ضعف این قدرت پوشالی را به رخ جهانیان کشید در این جزیره بوده است.

وی گفت: صنعت و انرژی در این جزیره وجه برجسته اس و بیش از ۹۸ درصد نفت جمهوری اسلامی از این جزیره صادر می شود و حماسه های سربازان خط مقدم صنعت موجب شده تا در بحرانی ترین وضعیت ها صادرات نفت قطع نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: همزیستی مسالمت آمیز و عزتمندانه خارگی ها و اهل سنت و شیعه در کنار هم نمونه برجسته ای از وحدت ملی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha