میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو ماند

۲۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۰۳
کد خبر: 85055691
میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو ماند

تهران- ایرنا- آرش میراسماعیلی با کسب اکثریت آرا برای چهار سال دیگر رئیس فدراسیون جودو شد.

به گزارش ایرنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون جودو، امروز دوشنبه در سالن استاد فارسی مجموعه ورزشی انقلاب و به ریاست سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش برگزار شد.

مهین فرهادی‌زاد نایب رئیس بانوان کمیته ملی المپیک و آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها نیز در این مجمع حاضر بودند.

۱۳ نفر برای حضور در انتخابات ثبت نام کرده بودند که هشت نفر تایید صلاحیت شدند اما از این بین وحید زارع‌نژاد، عباس‌ سلگی‌ و عباس‌ خرم‌آبادی انصراف دادند.مجید زارعیان، محمد بلوطی، منصور عبدی و فرشاد نجفی‌پور هم حضور نداشتند.

تنها آرش میراسماعیلی در مجمع حضور داشت.۵۸ نفر تعداد اعضای مجمع بود که ۵۵ نفر حاضر بودند و حد نصاب رسیدن به ریاست، ۲۹ رای اعلام شد.در نهایت با رای‌گیری انجام شده، میراسماعیلی با کسب ۵۴ رای برای چهار سال دیگر بر مسند ریاست فدراسیون باقی ماند.یک رای نیز سفید به صندوق انداخته شده بود.

در ادامه برای اعضای هیئت رئیسه رای گیری شد که محمدصابر گرایلی نایب رئیس مردان با ۵۲ رای، مریم بهاروند نایب رئیس بانوان با ۴۷ رای، محمد بلوطی کارشناس خبره با ۳۴ رای، سامان‌ مدیری خزانه‌دار با ۴۴ رای عضو هیئت رئیسه فدراسیون جودو شدند.

همچنین به دلیل اعلام نشدن استعلام «تکتم‌ بیدل» برای کارشناسی خبره، وی سرپرست این پست شد تا با اعلام نهایی استعلام او، در مجمع بعدی (عمومی) رای‌گیری شود. نمایندگان استان‌ها و باشگاه‌ها نیز ثبت نام نکرده بودند تا زمان دیگری برای ثبت نام از نامزدها بزودی اعلام شده و با طی‌ شدن روند قانونی، در مجموع عمومی بعدی در این خصوص نیز رای‌گیری شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha