۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۸:۵۷
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85056098
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل ورزش: صحرانوردی همدان در آسیا صاحب جایگاه است

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: دوصحرانوردی همدان در سطح آسیا دارای جایگاه ارزنده است و مدال‌های رنگارنگ کسب شده در قاره کهن این ادعا را ثابت کرد.

به گزارش روز سه شنبه اداره کل ورزش و جوانان علی حقیقی اظهار داشت: درخشش دونده‌های همدانی باعث شد تا تیم ملی کشورمان برای نخستین بار در تاریخ دوصحرانوردی عنوان نایب قهرمانی جوانان آسیا را کسب کند.

وی بیان کرد: عملکرد دونده‌های همدانی در صحرانوردی قهرمانی بزرگسالان و جوانان آسیا تحسین برانگیز است و نشان داد جایگاه ویژه در قاره کهن در رشد و شکوفایی استعدادها داریم.

حقیقی اضافه کرد: قهرمانی و مدال‌آوری ورزشکاران ما در رشته‌های مختلف ورزشی مرهون برنامه ریزی خوب هیات‌ها، تلاش‌ و مجاهدت‌های مربیان و پیشکسوتان ورزش استان است که با ایثار و ازخودگذشتگی فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: همدان از استان‌های نمونه پرورش دونده‌های ملی پوش به ویژه در مواد استقامت و نیمه استقامت است و این ظرفیت با عملکرد بسیار مطلوب‌تر در سال جاری ادامه دارد.

رییس هیات دو ومیدانی همدان نیز گفت: پوریا اسحاقی نژاد و متین شهبازی همراه تیم ملی صحرانوردی جوانان ایران بر سکوی نایب قهرمانی قاره کهن ایستادند.

مسعود بنوان افزود: در بخش انفرادی این رقابت‌ها هم پوریا اسحاقی نژاد پس از سمیر اقبالی و دونده هندی صاحب گردن آویز برنز شد و متین شهبازی دهم شد.

وی اضافه کرد: رقابت‌های دو صحرانوردی جوانان آسیا به میزبانی نپال برگزار شد و تیم ملی جوانان ایران برای نخستین بار نشان نقره تیمی و طلا و برنز انفرادی را به خود اختصاص داد و تاریخ ساز شد.

بنوان خاطرنشان کرد: ۵۰ درصد تیم ملی دو صحرانوردی جوانان کشورمان در این رقابت‌ها را دوندگان استان همدان تشکیل دادند و خوشبختانه سهم بسزایی در کسب مقام نایب قهرمانی تیمی داشتند.

وی اظهار داشت: استان همدان از قطب‌های دو و میدانی کشور به ویژه در بخش دوهای استقامت و پیاده روی است و دوندگان استان همدان امسال ۱۷ نشان رنگارنگ در رقابت‌های آسیایی کسب کرده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha