۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۴۳
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85047353
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرواز دونده‌های همدانی به مسابقات صحرانوردی آسیا

۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۴۳
کد خبر: 85047353
پرواز دونده‌های همدانی به مسابقات صحرانوردی آسیا

همدان- ایرنا- رییس هیات دو ومیدانی همدان گفت: دونده‌های مستعد این استان در ترکیب تیم ملی دوصحرانوردی کشورمان عازم مسابقات آسیایی شدند.

مسعود بنوان روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم ملی دو صحرانوردی کشورمان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا امروز /شنبه/ کشورمان را به مقصد نپال ترک کرد.

وی اضافه کرد: در ترکیب تیم بزرگسالان کشورمان سید امیر زمانپور دونده پرافتخار همدانی حضور دارد.

بنوان ادامه داد: همچنین متین شهبازی و پوریا اسحاقی‌نژاد دیگر دونده‌های همدانی، ترکیب تیم ملی جوانان کشورمان را در مسابقات دوصحرانوردی قهرمانی آسیا (نپال۲۰۲۳) تشکیل می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: رقابت‌های صحرانوردی قهرمانی آسیا در روز ۱۶ اسفند ماه جاری به میزبانی شهر کاتماندو در کشور نپال برگزار خواهد شد.

رییس هیات دو ومیدانی همدان با اشاره به اینکه همدان با برخورداری از موقعیت جغرافیایی کوهستان، مستعد رشته‌های استقامتی در دو ومیدانی است، ادامه داد: امروزه این استان به قطب دوهای استقامتی کشور به خصوص در رشته صحرانوردی تبدیل شده و حضور در مسابقات آسیایی این ادعا را باردیگر ثابت کرد.

وی بیان کرد: حضور دونده‌های همدانی در ترکیب اصلی تیم ملی ثمره حفظ و پرورش استعدادهای پایه بود که با تلاش مربیان سازنده و برنامه ریزی خوب کمیته فنی هیات دو ومیدانی استان به این افتخار رسیدند.

استان همدان دارای بیش از پنج هزار دونده در رده‌های سنی مختلف است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha