معرفی نواب رئیس و رای‌گیری هیئت‌رئیسه به آینده موکول شد

تهران- ایرنا- معرفی نواب رئیس و رای‌گیری برای آنها و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون کاراته به مجمع فوق‌العاده موکول شد.

به گزارش ایرنا، پس از انتخاب سیدحسن طباطبایی به ریاست فدراسیون کاراته، رای گیری برای انتخاب کابینه فدراسیون به حاشیه کشیده شد. در آغاز، سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: به طباطبایی تبریک می‌گویم برای این رای بالا و تسلیت(با خنده) برای مسیر سختی که دارند.

وی افزود: همچنین درگیر تایید صلاحیت‌ها هستیم‌ و استعلام برخی نفراتی که طباطبایی برای کابینه‌اش‌ اعلام کرد نیامده و باید به یک مجمع فوق‌العاده موکول شود.سپس، طباطبایی از پولادگر خواست تا نواب رئیس و نماینده هیئت‌ها را در مجمع فوق‌العاده که بعد از ماه مبارک رمضان و در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، معرفی کند و آن زمان رای‌گیری شود که مورد موافقت معاون وزارتخانه قرار گرفت.

پس از آن، جمشید زند رئیس هیئت‌ مرکزی که نامزد نماینده باشگاه‌ها بود با خواندن متنی‌ معنادار انصراف داد. در متن او آمده است: به احترام دختران کاراته که ناموس این رشته هستند، انصراف‌ می‌دهم چراکه برخی از تایید صلاحیت‌ها در هیئت رئیسه شبهه برانگیز است.همچین، صابر عطایی رئیس هئیت تهران گفت؛ سالهاست در کشور خدمت می‌کنم و مدیر ارگان‌های مختلف بوده‌ام. ۱۱ سال است رئیس هیئت هستم‌ اما وقتی وضعیت استعلام خود را پیگیری کردم، مدام می‌گویند در دست بررسی است. باید تکلیف زودتر مشخص شود. این وضعیت اصلا خوب نیست.سپس فرهادیان‌ توضیح داد: برای برگزاری مجمع خیلی تلاش کردیم و امروز هم می‌توانستیم لغو کنیم چون استعلام برخی نفرات نیامده، اما خودتان به برگزاری اصرار داشتید

وی گفت: استعلام هیچکدام از افراد، منفی نیامده و تحت پیگیری است. قرار شد کنیم و در مجمع بعدی برای اعضای هیئت رئیسه رای‌گیری کنیم.در ادامه اشرف امینی نایب رئیس بانوان فدراسیون که از شرایط ناراضی بود به رفتار یکی از مسوولان وزارتخانه اعتراض کرد.

سپس جواد سلیمی رئیس آذربایجان شرقی که استعلام او برای حضور در هیئت رئیسه تایید شده است، گفت: من هم می‌خواهم به مجمع بعدی موکول شود تا تایید دیگران دوستان هم بیاید و من تابع نظرات جمع هستم. این پست‌ها چیز خاصی نیست و ارزشی ندارد.سپس رای گیری، برای اعضای باقی مانده برگزار شد که نتیجه آن بدین شرح است: محمدباقر آقامیری، کارشناس خبره/ ۳۵ رایمریم مشیری، کارشناس خبره/ ۳۵ رایمحمدرضا خلوت، خزانه‌دار/ ۳۸ رای عباس آقایی‌آزاد، نماینده باشگاه‌ها/ ۳۰ رایدر نهایت این چهار نفر وارد هئیت رئیسه شدند اما معرفی نواب رئیس آقایان و بانوان و همچنین رای‌گیری در خصوص آنها و نماینده هئیت‌های‌ استانی به مجمع فوق‌العاده که اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، کشیده شد.

 معرفی نواب رئیس و رای‌گیری هیئت‌رئیسه به آینده موکول شد

 معرفی نواب رئیس و رای‌گیری هیئت‌رئیسه به آینده موکول شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha