۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال امسال به خانواده های زندانیان دلیجان پرداخت شد

خمین – ایرنا – دادستان عمومی و انقلاب دلیجان گفت: ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال امسال از سوی انجمن حمایت از زندانیان دلیجان به خانواده های زندانیان این شهرستان در قالب کمک های نقدی و غیر نقدی پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «عباس آیینه دار» شامگاه دوشنبه در جمع خیران دلیجان افزود: بیش از ۲۰۰ نفر در قالب ۵۴ خانواده در این شهرستان زیرپوشش انجمن حمایت از زندانیان هستند.
وی ادامه داد: ۱۹۴ بسته کمک معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در سال جاری بین خانواده های زندانیان دلیجان توزیع شد.
دادستان عمومی و انقلاب دلیجان اظهار داشت: ۱۷ مورد پرداخت نقدی به ارزش ۲۶۰ میلیون ریال و معرفی پنج مورد به بانک برای دریافت یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال تسهیلات مسکن و اشتغال از دیگر اقدامات انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان در سال جاری است.
وی پرداخت ۳۳۰ میلیون ریال هزینه نوشت افزار بین ۳۳ خانواده زندانی دارای فرزند دانش آموز و دانشجو، اهدای یک سری جهیزیه به ارزش ۲۹۰ میلیون ریال و اهدای چهار مورد لوازم خانگی به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال را از اقدامات حمایت از خانواده زندانیان دلیجان در سال جاری عنوان کرد.
دادستان عمومی و انقلاب دلیجان گفت: یک میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال امسال برای جبران خسارات محکومان پرداخت شد.
آیینه دار افزود: ۳۰ مورد توزیع غذای گرم،۸۷۰ میلیون ریال کمک به تامین تجهیزات زندان،۲۵ مورد بازدید از خانواده های زندانیان وپرداخت ۱۲۰ میلیون ریال کمک نقدی امسال از سوی انجمن حمایت از زندانیان دلیجان انجام شد.
وی ادامه داد: کارگاه آموزشی و مشاوره برای زنان زندانیان برگزار و یک مورد ودیعه مسکن به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال پرداخت شد.
دادستان عمومی و انقلاب دلیجان اظهار داشت: اشتغال پایدار برای زندانیان در داخل و خارج از زندان و خانواده آنها هدفگذاری شده است.
آیینه دار توضیح داد: کارگاه خیاطی دوخت لباس کار با ۱۳ چرخ خیاطی با کیفیت بالا در زندان دلیجان راه اندازی شده است.
وی بیان کرد: اشتغال پایدار برای خانواده زندانیان دلیجان به ویژه زنان، دختران و خواهران آنها در قالب مجموعه تولیدی و خدماتی در سال اینده در این خطه ایجاد شود راه اندازی می شود.
دادستان عمومی و انقلاب دلیجان با تاکید بر اصلاح مجرمان، گفت: احداث این مجموعه تولیدی در حال پیگیری زمین و مجوزهای لازم است.

دلیجان با ۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب استان مرکزی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha