درخواست معاون استاندار خراسان‌رضوی از خانواده‌ها در چهارشنبه آخر سال

مشهد -ایرنا- معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار شهرستان مشهد گفت: خانواده ها از فرزندان خود در شب چهارشنبه آخر سال مراقبت بیشتری انجام دهند تا ضمن جلوگیری از آسیب با خاطره ای خوب وارد سال آینده شویم.

به گزارش ایرنا، محسن داوری دوشنبه شب و در حاشیه یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان مشهد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: هرگونه رفتار منجر به نارضایتی مردم، ایجاد خسارت و مزاحمت و سد معابر در شب چهارشنبه سوری با اقدام قانونی رو به رو خواهد بود.

وی ادامه داد: در حوزه عبور و مرور شهری نیز برنامه های در نظر گرفته شده است و تلاش می‌شود تا دچار اتفاق ناگواری در روزهای آخر سال نشویم.

فرماندار شهرستان مشهد بیان کرد: همچنین دستگاه های مختلف در خصوص حفاظت از مجموعه های خود توجیه شدند و باید با مراقبت و آماده بودن، از ایجاد خسارت به مجموعه های خود جلوگیری کنند تا دشمن از این فرصت به نفع خود استفاده نکند.

داوری گفت: از دستگاه‌های شهرستان ، انتظار می‌رود تا برنامه های خود برای سال آینده را برای طرح در جلسات تخصصی تا نیمه دوم فروردین ماه ارایه دهند.
این مقام مسوول اظهار کرد: باید مراقبت شود تا در زمان خدمت رسانی نوروزی به زائران، از سواستفاده افراد متخلف در ساخت و ساز غیر مجاز توسط بخشداری ها و شهرداری ها، جلوگیری شود.

وی افزود: با توجه به کاهش نزولات آسمانی در شهرستان مشهد، باید اقدامات مناسبی طرح ریزی شود تا در پذیرایی و میهمان نوازی از زائران بارگاه منور رضوی دچار مشکل نشویم.

فرماندار مشهد همچنین در این نشست گفت: سال ۱۴۰۱ را در حالی به اتمام می‌رسانیم که همراه با دو نگاه، ترسیم آینده و نگاه به گذشته برای شناخت ضعف ها و رفع آن به روزهای پایانی خود نزدیک شده است.

درخواست معاون استاندار خراسان رضوی از خانواده در چهارشنبه آخر سال

وی افزود: دشمن نیز برای بهره گیری و رسیدن به منافع خود در به زانو در آوردن نظام از هیچ کوششی دریغ نکرد و رویدادهای مختلفی که موجب غرور انسان می‌شد با هجمه های دشمن کمتر مورد توجه قرار گرفت و حتی کار به جایی رسید که دشمن تمام ظرفیت تحریمی خود را نیز پای کار آورد تا نظام را زمین‌گیر کند و با تکیه بر ظرفیت اجتماعی در کشور ایجاد اخلال کند ولی شاهد بودیم در مراسم های مختلف از جمله ۲۲ بهمن و تشییع پیکر شهدا، مردم نشان دادند که پای کار انقلاب هستند و این دشمن را غضبناک کرد.

داوری بیان کرد: اکنون رو سیاهی به ذغال مانده و مردم کشور ما ، با مقاومت خود پیروز این میدان هستند زیرا آنها می‌خواستند ما را با فشار پای میز مذاکرات آوردند ولی اکنون دشمن مجبور به حضور در مذاکرات شده است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی های انجام شده برای میزبانی از زائران رضوی، اظهار کرد: مرخصی مدیران در ایام تعطیلات نوروزی لغو شده است و اگر کسی خلاف آن عمل کند، ترک فعل کرده است. از سوی دیگر تمام دستگاه‌های اجرایی باید به وظایف ذاتی خود به صورت خاص در ایام نوروز توجه داشته باشند به گونه‌ای که ما باید به دنبال آرامش و آسایش زائران باشیم.

معاون استاندار همچنین گفت: با توجه به حضور مردم در روزهای آخر سال جاری و ابتدای سال آینده، باید خود را برای میزبانی از تمام اقشار جامعه آماد کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha