۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۰۰
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85056759
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محدودیت‌های ترافیکی شب چهارشنبه آخر سال در دزفول

۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۰۰
کد خبر: 85056759
محدودیت‌های ترافیکی شب چهارشنبه آخر سال در دزفول

دزفول-ایرنا- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان دزفول محدودیت‌های ترافیکی ویژه شب چهارشنبه آخر سال را اعلام کرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد تدین پور" روز سه شنبه با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه آخر سال از ساعت ۱۷ امروز سه شنبه آغاز می‌شوند؛ گفت: مسیر بلوار شهدا از میدان چهارم خرداد تا دور برگردان مقابل پمپ بنزین احمدی و برعکس بوسیله موانع فیزیکی مسدود می‌شود.

وی ضمن درخواست از همشهریان مبنی بر خودداری از توقف و پارک وسایل نقلیه خود در محدوده پارک‌های برکه و دولت افزود: شهروندان برای تردد از بلوار ملاصدرا و بلوار شهدای پلیس به عنوان معبر جایگزین استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور شهرستان دزفول بیان کرد: بلوار آزادگان از ورودی بلوار دانشگاه تا میدان شهید باغبان زاده (میدان آزادگان) مسدود می‌شود و شهروندان می‌توانند از بلوار شهید دانش، محدوده پل غدیر و ورودی مهرشهر به عنوان معابر جایگزین برای تردد استفاده کنند.

وی با قدردانی از شهروندانی که در مشارکت با پلیس نسبت به این محدودیت‌ها صبر و بردباری نشان می‌دهند، افزود: خانواده‌ها از ترددهای غیرضروری در این شب پرهیز کنند و مراقب فرزندانشان باشند تا نوروز را به کام خود یا دیگران تلخ نکنند.

به گزارش ایرنا سال‌ها قبل در چهارشنبه آخر سال خانواده‌ها با برپاکردن آتشی کنار هم جمع می‌شدند و در میهمانی‌ها و دورهمی‌ها شادی می‌کردند ولی در سال‌های اخیر این دورهمی جای خود را به حرکات خطرناک و پرتاب ترقه و فشفشه داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha