۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۱۶
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85057361
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

آمادگی اورژانس و مراکز درمانی کردستان برای ارائه خدمات فوریتی در چهارشنبه سوری

سنندج- ایرنا- مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: واحدهای تابعه این دانشگاه، شامل بیمارستان‌ها، ناوگان و پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ با بسیج نیروها و امکانات، برای ارائه خدمات فوریتی و درمانی به مصدومان احتمالی در مراسم چهارشنبه سوری آمادگی کامل دارند.

بهرام کندایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در همه مراکز درمانی و اورژانسی تابعه دانشگاه، با بسیج حداکثری نیروها و امکانات، آمادگی کامل برای ارائه خدمات سلامت به مصدومان و مراجعان احتمالی حوادث ناشی از آیین چهارشنبه سوری وجود دارد.

وی ادامه داد: تیم‌های پشتیبان و مدیریت بحران بیمارستان ها به ویژه در مراکز درمانی ارائه دهنده خدمات سلامت در سوختگی ها، بیماری های قلبی، تروما و چشم پزشکی در حالت آماده باش قرار دارند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از برنامه ریزی برای تامین نیروها و امکانات کمکی در شرایط بحرانی خبر داد و افزود: از لحاظ ارائه خدمات درمانی و رسیدگی فوری به آسیب دیدگان حوادث احتمالی مراسم چهارشنبه سوری، مشکل و یا کمبودی خاص در مراکز درمانی، بیمارستانی و اورژانسی وجود ندارد.

کندایی به شهروندان توصیه کرد ضمن مراقبت از فرزندان خود و پرهیز از استفاده از مواد محترقه خطرناک، با انجام اقدامات احتیاطی و پیشگیرانه از وقوع حوادث احتمالی پیشگیری کنند و شرایطی را مهیا سازند که خاطره این روز در اذهان تمام خانواده ها خاطره ای خوشایند باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha