۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۲۰:۴۰
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85057545
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیر برگزیده جهادی کشور: اشتغال آفرینی برنامه محوری البرز در سال ۱۴۰۲ است

کرج - ایرنا - مدیر کل تعاون، ‌کار و رفاه اجتماعی استان البرز که در نهمین همایش ملی مدیریت جهادی کشور به عنوان مدیر برگزیده جهادی شناخته شد، اعلام کرد: تقویت سطوح اشتغالزایی به ویژه در محله ها و منازل، برنامه محوری این استان برای سال ۱۴۰۲ است.

عبدالله دارایی شامگاه سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : حمایت از تولید ، کارگران و توسعه اشتغال در مناطق مختلف و فراگیری اشتغال در محله ها و بین مردم به عنوان یک برنامه راهبردی برای سال آینده در البرز هدفگذاری شده است .

وی که نشان عالی مدیر جهادی کشور را کسب کرده است ، افزود: آسانی ارائه تسهیلات برای اشتغال آفرینی و تقویت مشاغل خانگی و تشکیل شبکه های مردم محور برای توسعه اشتغال از اولویت های استان البرز است .

دارایی گفت: برای تحقق این امر تشکیل پایگاه های جامع اشتغال مردمی در محله ها از مهمترین برنامه های اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان البرز است.

وی با بیان اینکه امسال ۱۲۰ درصد تعهد اشتغال داشتیم ، یادآور شد: در این مدت ۵۵ هزار مورد اشتغال در استان البرز محقق شده است.

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی البرز افزود: امسال نیز ۷۰ تا ۸۰ درصد در رشد تاسیس تعاونی ها در استان البرز داشتیم ضمن آنکه زمان اطاله رسیدگی به پرونده های دعاوی کارگری از بالای ۱۰۰ روز به حدود ۴۰ روز در البرز کاهش یافت.

وی درباره شرایط دریافت نشان عالی مدیر نمونه کشوری گفت: انجمن مدیریت جهادی کشور بعد از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص موضوع مدیریت جهادی کشور از سال ۹۳ تاسیس شد که همه ساله این انجمن مسوولیت شناسایی و رصد مدیران جهادی کشور را عهده دارد.

وی ادامه داد: براساس شاخص سال، تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین به عنوان نماینده وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ، مدیر برگزیده جهادی در امر توسعه کشور شناخته شدم.

دارایی خاطرنشان کرد: سنجش ها بر اساس معیارهای، تولید، ‌مدیریت، ‌فضاهای جهادی و اشتغالزایی و کارهای زیر ساختی در بخش توسعه اقتصادی کشور و استان با رویکرد مدیریت جهادی و فرمایشات رهبر معظم انقلاب است.

آیین تجلیل از مدیران نمونه کشوری شب گذشته با حضور آیت الله محسنی اژه ای رییس قوه قضائیه و سایر مسوولان کشوری در تهران برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha