۲۴ اسفند ۱۴۰۱، ۸:۲۳
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85057754
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعداد مصدومان چهارشنبه سوری در دزفول به ۹ نفر رسید

دزفول-ایرنا- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت‌های پزشکی دزفول از برگزاری مراسم چهارشنبه سوری نسبتا آرام و بدون فوتی در این شهرستان خبر داد و گفت: تعداد مصدومان چهارشنبه سوری در دزفول به ۹ نفر رسید.

رضا معمارزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خوشبختانه کمپین "نه به چهارشنبه سوری خطرناک" اورژانس ۱۱۵ دزفول موفقیت آمیز بود و در آخرین شب چهارشنبه امسال صدمات جانی و حوادث ناگوار مرتبط با چهارشنبه سوری گزارش نشد.
وی اضافه کرد: خوشبختانه با تمهیدات به عمل آمده درخصوص پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری و همراهی مناسب رسانه‌ها و مردم، تا این لحظه هیچ گونه گزارشی مبنی بر ایراد خسارت به آمبولانس‌ها و یا مصدومیت شدید افراد در اثر استفاده از مواد محترقه به این مرکز ارسال نشده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت‌های پزشکی دزفول با بیان اینکه این آیین سنتی در شهرستان بدون فوتی و قطع عضو سپری شد، گفت: از عصر سه شنبه تا صبح روز چهارشنبه، ۹ نفر در حوادث مربوط با چهارشنبه‌سوری در دزفول به صورت جزئی مصدوم و پس از طی فرآیند درمان سرپایی از بیمارستان بزرگ دزفول ترخیص شدند.

وی ضمن تشکر از عملکرد مطلوب پرسنل عملیاتی اورژانس ۱۱۵ در شب چهارشنبه آخر سال، یادآور شد که آماده باش اورژانس دزفول همچنان تا پایان ایام نوروز ادامه دارد.

پویش نه به چهارشنبه سوری خطرناک در دزفول جواب داد

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول نیز گفت: پویش نه به چهار شنبه سوری خطرناک در دزفول جواب داد و آتش نشانان شبی بدون عملیات را پشت سر گذاشتند.

روح الله بهشتی‌فرد افزود: به منظور جلوگیری از حوادث و پایین آوردن آمار صدمات ناشی از اجرای غیر مرسوم چهارشنبه آخر سال (پویش نه به چهارشنبه سوری خطرناک) همانند سال‌های گذشته در دستور کار سازمان آتش نشانی دزفول قرار گرفت.

وی ادامه داد: با همکاری رسانه‌ها، سایت و رسانه‌های مجازی سازمان آتش نشانی و پیوستن شهروندان به پویش #نه_به_چهارشنبه_سوری_خطرناک خوشبختانه آتش نشانان شبی بدون حادثه را پشت سر گذاشتند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول بیان کرد: آتش نشانان در شب چهارشنبه آخر سال به صورت ۲۴ ساعته در پنج ایستگاه آتش نشانی آماده خدمت رسانی به شهروندان بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha