۲۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۴۵
کد خبر: 85058030
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برپایی هشت ایستگاه بهار در بهار کیش نهایی شد

۲۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۴۵
کد خبر: 85058030
برپایی هشت ایستگاه بهار در بهار کیش نهایی شد

کیش - ایرنا - رییس کمیته فرهنگی و معنوی ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی گفت: برپایی هشت ایستگاه بهار در بهار ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در این جزیره نهایی شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید حسین حسینی روز چهارشنبه در نشست خبری اعلام برنامه های این کمیته با بیان اینکه کمیته فرهنگی و معنوی برای اولین بار امسال به علت تقارن نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان فعالیت خود را آغاز کرده است اظهار کرد: ایستگاه های بهار در بهار این کمیته فعالیت خود را از ۲۶ اسفند سال جاری آغاز در بخش های مختلف ارائه مشاوره های فرهنگیی، مذهبی، خانواده، کودک و نوجوان به ارایه خدمات خود تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ ادامه می دهند.

وی فرودگاه، بندرگاه، اسکله تفریحی، کشتی یونانی و ساحل مرجان و باغ راه را از جمله محل های ایستگاه های بهار در بهار اعلام کرد و افزود:غرفه بازی و نقاشی کودکان، برنامه های مشاوره دین و زندگی، پذیرایی از مهمانان نوروزی، جنگ خنده حلال از جمله محورهای فعالیت آنها با حضور مشاوران، روحانیون و کارشناسان مرتبط خواهد بود.

حجت الاسلام حسینی افزود: راهبری فعالیت واحدهای صنفی خدمات رسان مختلف از جمله رستوران ها و کافی شاپ ها در ایام ماه مبارک رمضان بر اساس شئونات این ماه، ایجاد فضای شاد و نشاط همراه به معنویت از دیگر رویکردهای فعالیت این ایستگاه ها است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت کمیته فرهنگی و معنوی ستاد تسهیلات خدمات نوروزی تا پایان ماه مبارک رمضان در ۲ بخش نوروزی تا ۲۰ فروردین و بخش رمضان نیز تا چهارم اردیبهشت ادامه دارد یادآور شد: برپایی نماز جماعت در بازارها و سواحل پرتردد، مساجد و حسینیه، جزء خوانی و محافل انس با قرآن کریم، سخنرانی و مناجات خوانی از جمله برنامه های ویژه ماه مبارک است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha