۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ۷:۲۸
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85086813
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خارج از گود ورزش همدان

۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ۷:۲۸
کد خبر: 85086813
خارج از گود ورزش همدان

همدان- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا همدان در ۲۹ فروردین ماه جاری به حسرت فرنگی کاران همدانی برای حضور در جام تختی، استارت ملی پوش پیاده روی برای کسب سهمیه بازی های آسیایی و دیگر اخبار پرداخته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا چهل و سومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در حالی ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت ماه امسال در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود که همدانی‌ها در این رویداد نماینده‌ای ندارند.

عملکرد ضعیف فرنگی کاران همدانی در مسابقات انتخابی و قهرمانی کشور باعث شد تا در حسرت حضور در این دوره از رقابت‌های بین المللی باقی بمانند؛ محمدسروش رنجبر تنها نماینده کشتی فرنگی همدان در دوره گذشته جام تختی بود که امسال موفق به کسب سهمیه نشد.

برخی ورزشکاران نابینا و کم بینای همدان از عدم دعوت به ضیافت افطاری استانداری همدان گلایه کردند. دستگاه ورزش استان همدان اعلام کرد که این دعوت محدود و با حضور منتخبان هیات‌های ورزشی و قهرمانان فراملی بوده است.

مراسم تجلیل از قهرمانان و نام آوران استان همدان اردیبهشت ماه امسال برگزار می‌شود. در سال‌های گذشته این برنامه اجرایی نشده بود که با انتقاد گسترده نشان آوران فراملی همراه بود.

حمیدرضا زورآوند نماینده المپیکی و رکورددار پیاده روی کشور برای کسب سهمیه بازیهای آسیایی هانگژو استارت زد. در نشست اعضا هیات رییسه هیات دو ومیدانی همدان و با حضور مسعود بنوان، علی سموات شریف، بیژن ذهاب، سیدحسن حسینی و سیداصغر ذوقی شرایط آماده‌سازی این ورزشکار با سابقه بررسی کارشناسانه شد.

در نشست نام آوران ورزش استان با علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان، بحث استخدام قهرمانان، اهدا زمین به قهرمانان جهانی و آسیایی، حمایت بخش خصوصی از ورزش استان، حمایت از پیشکسوتان ورزش، تامین بودجه مورد نیاز ورزش، ساخت سالن سرپوشیده دو ومیدانی با توجه به سرد سیر بودن استان درخواست شد.

باشگاه پاس همدان حاضر در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور از باشگاه ویستاتوربین تهران خواسته تا نسبت به بازی غیرقانونی یکی از بازیکنان مس سونگون ورزقان به کمیته انضباطی فدراسیون شکایت کند. در صورت تایید این تخلف، شانس پاسی‌ها برای صعود افزایش خواهد یافت.

علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: دستگاه ورزش به تعهدات خود در قبال باشگاه پاس عمل کرده و هیچ نگرانی بابت پیگیری مطالبه مدیرعامل این باشگاه وجود ندارد.

مجمع انتخابات هیات شنا استان همدان با گذشت ماه‌ها بلاتکلیفی بالاخره برگزار خواهد شد. شنیده‌ها حاکیست ششم اردیبهشت ماه برای انتخابات این مجمع تعیین شده است. حامد جلیلوند و مرحم روزبه کاندیداهای ریاست این هیات هستند.

اخبار مرتبط

  • خارج از گود ورزش همدان

    خارج از گود ورزش همدان

    همدان- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا همدان در ۲۵ فروردین ماه جاری به حواشی انتخابات هیات کشتی، روشن…

  • خارج از گود ورزش همدان

    خارج از گود ورزش همدان

    همدان- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا همدان در ۲۵ اسفندماه جاری به وضعیت مبهم مدیریت باشگاه پاس، برخی…

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha