شکایات احتمالی از هتل‌های مشهد ظرف ۳۰ دقیقه رسیدگی می‌شود

مشهد- ایرنا- رییس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: رسیدگی به شکایات احتمالی زائران هتلهای مشهد با هدف میزبانی شایسته ظرف ۳۰دقیقه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

محمود مادرشاهیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ۲ ماه گذشته تاکنون، در حال حاضر جامعه هتلداران خراسان رضوی با دارا بودن ۲۷ بازرس فعال و حضور تمام وقت نیروی مستقر در قرارگاه خدمات سفر پای کار نظارت و کنترل روند میزبانی در این بخش از اقامت هستند.

وی ادامه داد : به همین دلیل هر گونه شکایت واصله در حوزه هتل‌ها در کمتر از نیم ساعت رسیدگی می‌شود.

رییس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی اظهار کرد: آخرین تعداد هتل‌های خدمت رسان در استان طی ایام نوروز ۲۶۱ هتل با ۷۰ هزار نفر ظرفیت میزبان زائران و مسافران هستند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۹۰ درصد هتلهای خراسان رضوی دارای گواهینامه استاندارد خدمات گردشگری هستند، ادامه داد: سایر ۱۰ درصد هتلهای دیگر نیز در حال طی کردن مراحل ارزیابی کیفیت خدمات به منظور جهت دریافت گواهینامه هستند .

رییس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی با اشاره به اینکه در شهر مشهد مقدس بیشترین تعداد و تنوع در واحدهای اقامتی را داریم، بیان کرد: علاوه بر این ساخت و ایجاد بخش عمده واحدهای اقامتی و هتلها در سالهای اخیر باعث شده، بیشتر هتلها نوساز و با تجهیزات جدید و به روز باشد.

وی ادامه داد: این موضوع امکان را برای میهمان و زائر امام رضا (ع) ایجاد می‌کند که بتواند، واحد اقامتی متناسب با شرایط خود را بر اساس سلیقه، شرایط خانواده و توان مالی انتخاب کند؛ همچنین با توجه به تعداد بالای هتلها، واحدها برای جذب میهمان ، اقدام به ارائه بهترین خدمات می کنند و در ارائه خدمات با کیفیت به زائرین رقابت دارند.

وی تاکید کرد: به این ترتیب در مشهد بالاترین سطح کیفیت خدمات و همینطور پایین ترین میانگین قیمت را داریم.

مادرشاهیان در خصوص چالشهای صنعت هتلداری در خراسان رضوی گفت: متاسفانه به دلیل برخی مشکلات اقتصادی موجود، فعالان صنعت هتلداری استان به رغم صدها هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شده در این بخش و حجم اشتغال مستقیم و غیر مستقیم فراهم شده در این حوزه، با مشکلات متعددی از جمله افزایش قابل توجه هزینه های جاری، حاملهای انرژی، قیمت تمام شده و ضعف در حوزه قوانین و مقررات و همچنین تعدد حوزه های نظارتی رو به رو هستند.

وی افزود: با وجود تمام مسائل و مشکلات موجود هتلداران با تلاش فراوان و با علاقه به ارائه خدمات به زائران حضرت ثامن الحجج (ع) می‌پردازند .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha