۲میلیارد تومان برای تجهیز سالن هندبال کهگیلویه اختصاص یافت

یاسوج- ایرنا- استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۲میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز سالن اختصاصی هندبال کهگیلویه تخصیص خواهد یافت.

به گزارش ایرنا، سید علی احمد زاده روز پنجشنبه در بازدید از سالن شهید باهنر سالن اختصاصی هندبال فرازبام خاییز دهدشت اظهارداشت: این میزان اعتبار برای تامین و تجهیز کف پوش استاندار سالن هزینه خواهد شد.

وی بیان کرد: با همکاری شرکت مخابرات استان تجهیزات صوتی و ارتباطی این سالن با یکصد میلیون تومان تامین می شود.

احمد زاده رشد ورزش هندبال در کهگیلویه را نقطه عطفی در توسعه ورزش استان دانست و گفت: حمایت از ورزش هندبال ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت گفت: این تیم از سال ۹۸ تاکنون در همه رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوان و جوانان پسر ایران قهرمان کشور است.

مجید پارسایی بیان کرد: این موفقیت با پشتکار بازیکنان بومی استان در سایه تلاش، تلاش فراوان و استمرار در تمرین و برنامه ریزی محقق شده است.

پارسایی مجموعه هندبال فراز بام خائیز دهدشت را نیازمند حمایت همه جانبه و مستمر مسئولان دانست و گفت: حمایت مسئولان موجب تداوم قهرمانی های بیشتر خواهد شد.

ورزش هندبال در دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه از ۱۶ سال پیش با استقبال جدی دوستداران این رشته رو به رو شد و تیم هندبال فرازبام بعد از حضوری چهار ساله در دسته های پایین لیگ هندبال کشور با بازیکنان و مدیران بومی در سال ۹۷ جواز حضور در لیگ برتر را برای اولین بار کسب کرد.
تیم هندبال فراز بام اولین تیم ورزشی در شهرستان کهگیلویه بوده که تاکنون در لیگ برتر مجوز حضور گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha