۷ بهمن ۱۴۰۱، ۰:۲۶
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85010739
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشدار شدید اللحن حماس به صهیونیستها: پاسخ جنایتان در راه است

تهران- ایرنا-جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) پنجشنبه شب به دنبال یورش وحشیانه رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین و شهادت ۹ فلسطینی، با تهدید این رژیم اعلام کرد: پاسخ در خور و فراتر از این جنایت در راه است.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری حماس، این گروه مقاومت در بیانیه‌ای اعلام کرد: اگر اشغالگران صهیونیست مردم ما را تهدید و بر جنایت خود در جنین شدت می بخشند، در واقع خود را به سوی رویارویی، شکست و ناکامی پیش می برند.

این گروه مقاومت با بیان این که رژیم صهیونیستی تنها زبان زور را می‌فهمد، تأکید کرد: در برابر تجاوز رژیم صهیونیستی راهی جز گلوله، بسته انفجاری و سرنگونی هواپیماها، حمله به نظامیان و از کار انداختن تجهیزات نظامی آنان وجود ندارد.

در بیانیه این گروه آمده است: صهیونیست ها صبح روز پنجشنبه بخشی از قدرت مقاومت یکپارچه را مشاهده کردند.

حماس با انتشار بیانیه‌ای، نام شهدای اردوگاه جنین را اعلام و بر گرفتن انتقام خون آنان تأکید کرد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در پایان، با قدردانی از رشادت‌های مبارزانی که از ملت فلسطین دفاع می‌کنند، تاکید کرد که همچنان برای مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی و دفاع از سرزمین فلسطین، به گزینه مقاومت متعهد خواهد ماند.

پیش از این اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس با بیان اینکه این مرحله از مقاومت مردم فلسطین مرحله جدی تری است، گفت: مقاومت در برابر اشغالگر، یک انتخاب استراتژیک برای مبارزان و جناحهای فلسطینی است.

شمار زیادی از نظامیان صهیونیست روز پنجشنبه به شهر و اردوگاه جنین یورش برده و برق اردوگاه را قطع کرده و به نیروهای امدادرسان فلسطینی اجازه ورود ندادند.

رسانه‌های فلسطینی نیز گزارش دادند که گارد ویژه نظامیان صهیونیست وارد شهر جنین شدند که توسط نیروهای مقاومت فلسطین شناسایی شده و در ادامه درگیری‌های شدیدی میان دو طرف آغاز شد و صدای تیراندازی و انفجار شنیده شده است.

حمله امروز پنجشنبه نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین، شدیدترین عملیات نظامی رژیم نامشروع تل آویو از زمان تشکیل کابینه افراطی نتانیاهو در پایان ماه گذشته میلادی و خونین‌ترین عملیات آن در اردوگاه جنین در چند سال گذشته است.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نیز در تارنمای خود گزارش داد: به دنبال حملات گارد ویژه اسرائیل در جنین، ارتش خود را برای هرگونه تنش احتمالی در کرانه باختری آماده می‌کند.

پیش از این جنبش جهاد اسلامی نسبت به هرگونه جنگ قریب الوقوع در نوار غزه در صورتی که عملیات نظامی اسرائیل در اردوگاه جنین متوقف نشود، هشدار داده بود.

وزارت بهداشت فلسطین از شهادت ۹ فلسطینی و زخمی شدن ۲۰ تن دیگر در نتیجه یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین خبر داد و اعلام کرد که حال ۴ تن از مجروحان وخیم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha