محل اختفای احشام قاچاق در قشم شناسایی شد

قشم - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان قشم از شناسایی محل اختفای احشام قاچاق در این شهرستان مرزی و کشف ۳۶ راس دام زنده آماده انتقال به کشورهای حاشیه خلیج فارس خبر داد.

سرهنگ مهراب کاظمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان با همکاری ماموران انتظامی بخش شهاب در اجرای وظایف ذاتی خود و با هدف برخورد با پدیده شوم قاچاق این محل نگهداری احشام قاچاق را در یکی از روستاهای شهرستان مرزی قشم شناسایی کرده اند.

وی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی قضایی اقدام به بازرسی از این محل کردند که در این کنترل و بازبینی تعداد ۳۶ راس احشام قاچاق را کشف و برای سیر مراحل قانونی به مرکز انتظامی انتقال داده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم با بیان اینکه کارشناسان ارزش احشام قاچاق کشف شده را یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌ اند، گفت: مبارزه با پدیده قاچاق از اولویت‌ های ماموریتی پلیس در این شهرستان مرزی است که در این راستا پرونده ای تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شده است.

سرهنگ کاظمی توضیح داد: پلیس در مبارزه با پدیده شوم قاچاق هرگز کوتاه نخواهد آمد و به همین منظور با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان سوخت، کالا و احشام برخورد خواهد کرد.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha