به گزارش ایرنا از روابط عمومی ستاد نمایشگاه، کاظم جلالی با بازدید از غرفه ایران در بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی سفر و هتلداری مسکو، با بیان اینکه این نمایشگاه برای نخستین بار است که در دوره پسا کرونا برگزار می شود، اظهار داشت: پاویون ایران در این نمایشگاه از طراحی شکوهمند و جذابی برخوردار است و اقلام تبلیغاتی مفید و کارآمدی از جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری ایران به زبان روسی ارائه شده است.
وی برپایی این نمایشگاه و حضور ایران در این رویداد بین المللی را از جهات مختلف حائز توجه و اهمیت دانست و اظهار داشت: روس ها سالیانه گردشگران زیادی را به خارج از کشور می فرستند و مردم روسیه اهل سفر و بازدید از نقاط مختلف جهان هستند؛ اما در شرایط کنونی در برخی کشورها به ویژه قاره اروپا با محدودیت مواجه هستند. بنابراین این محدودیت، فرصت خوبی را فراهم کرده تا ما بتوانیم گردشگران روس را به سمت کشور خودمان هدایت و ایران را به یکی از مقاصد جدید و ثابت آنان بدل کنیم.
جلالی افزود: نکته بعدی اینکه پایداری روابط سیاسی به ارتباطات فرهنگی و اینکه ملت ها شناخت کافی از هم داشته باشند، باز می گردد. متاسفانه درباره ایران و روسیه باید گفت که در روسیه شناخت کافی نسبت به ایران و ایرانی ها وجود ندارد. کمااینکه مردم ما نیز شناخت درستی از فرهنگ و جاذبههای کشور روسیه ندارند و این موضوع کاملاً مشهود است.
سفیر ایران در روسیه تصریح کرد: به عقیده من توسعه صنعت گردشگری می تواند به بهبود و افزایش شناخت متقابل کشورها و ملت ها از هم بیانجامد. اینگونه نمایشگاه ها هم ما را در رسیدن به این شناخت و هدف نهایی آن که توسعه صنعت گردشگری است، کمک می کند.
MITT یکی از پنج نمایشگاه گردشگری برتر در سراسر جهان و بسیار مورد توجه جامعه جهانی گردشگری است. این رویداد بینالمللی محیطی مناسب برای فعالانی است که در نظر دارند ارتباطات خود را با همکاران و مشتریان گستردهتر کنند.
این نمایشگاه یک رویداد تجاری بینالمللی مسافرتی و گردشگری در روسیه و کشورهای مستقل مشترک المنافع (CIS) است که شرکت در آن امکان برقراری ارتباط مستقیم با آژانسهای مسافرتی و تور اپراتورهای ۵۲ منطقه روسیه و حدود ۲۰ کشور جهان را فراهم میکند.
نمایشگاه MITT مسکو تا ۲۸ اسفند دایر خواهد بود.
نظر شما