۲۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۴۵
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85060551
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارائه خدمات به مسافران نوروزی توسط سفیران ایمنی هلال احمر خوزستان

اهواز- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: ۵۴۰ داوطلب جوان هلال احمر استان به عنوان سفیران ایمنی در طرح ملی نوروزی این جمعیت با شعار "جوانان، سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی" به مسافران نوروزی خدمت ارائه می‌دهند.

به گزارش ایرنا وحید شعبانی شنبه در خصوص فعالیت جوانان این جمعیت برای ارائه خدمت به مسافران نوروزی بیان‌کرد: جوانان داوطلب هلال احمر تا روز ۱۴ فروردین ماه در قالب طرح ملی نوروز خدمات رسانی می‌کنند.

وی گفت: اعضای فعال و پویای جوانان استان در ۱۹ پایگاه موقت نوروزی و ۶ تیم سیار (سحاب)آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی در خوزستان هستند.

شعبانی اظهارکرد: در طرح‌های نوروزی امسال بیش از هزار و ۲۰۰ عضو جوان و نجاتگر فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: تیم‌های تخصصی حوادث ترافیکی نیز در پایگاه‌های ثابت و سیار مستقر و آماده امدادرسانی به حوادث هستند.

شعبانی با بیان اینکه پایگاه‌های ثابت و سیار هلال به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی هستند ادامه‌داد: پایگاه های امدادی در مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌ها و نقاط حادثه خیز جا نمایی شده که در این طرح، ۶۷۴ امدادگر و نجاتگر با استفاده از خودروهای سبک و نیمه سنگین امدادی مشارکت دارند.

بر اساس این گزارش، جمعیت هلال احمر استان خوزستان به مسافرین نوروزی توصیه کرد که در انجام سفرهای نوروزی تمام نکات ایمنی را رعایت کرده و در صورت مواجهه با حوادث ترافیکی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس حاصل نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha