مردم آذربایجان‌غربی تخلفات صنفی را از سامانه ۱۸۶۶ گزارش دهند

ارومیه - ایرنا - معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی گفت: تخلفات صنفی اعم از گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، احتکارو سایر موارد را به سامانه‌های ۱۸۶۶ یا ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

به گزارش ایرنا، نادر رحیمی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: سامانه پاسخگویی ۱۸۶۶ جهاد کشاورزی آذربایجان غربی آماده دریافت گزارش‌های مردمی در حوزه بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی است.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی اظهار کرد: پس از دریافت این گزارش‌ها بازرسان ما جهت بررسی و نظارت در اسرع وقت اقدام ‌می‌کنند.

رحیمی ادامه داد: این اکیپ‌ها با تشدید فعالیت‌ها در ایام نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان در حال رصد و پایش بازار هستند و با آغاز فعالیت این قرارگاه در حال حاضر شاهد آرامش و ثبات در بازار کالاهای اساسی مردم هستیم.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: اکیپ‌های بازرسی قرارگاه تامین امنیت غدایی در سراسر استان بازار اقلام پر مصرف و کالاهای اساسی مردم را به صورت شبانه روزی رصد و پایش بازار را تحت کنترل دارند.

به گزارش ایرنا، در ایام نوروز به علت افزایش تقاضای خرید، برخی افراد از این شرایط سوء استفاده کرده و اقدام به سودجویی از روند عرضه کالاها در بازار می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha