تخلفات صنفی آذربایجان‌غربی در ایام نوروز به ۹۸۰۰ میلیارد ریال رسید

ارومیه - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: تخلفات صنفی صورت گرفته در ایام نوروز بیش از ۹ هزار و ۸۸۸ میلیارد ریال بوده که بیشترین آن مربوط به ‏گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی است.

 اکبر کرامتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا سیزدهم فروردین بیش از هفت و ۵۵۹ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و مراکز توزیع کالاهای اساسی و آرد و نان استان انجام شد، اظهار کرد: این تعداد بازدید به تشکیل ۶۵۱ فقره پرونده تخلف منجر شده که بیشترین آن متعلق به ‏شهرستان ارومیه و در حوزه آرد و نان بوده است.‏

وی ادامه داد: در این ایام ۱۲۷ اکیب با تعداد ۲۹۹ نفر بازرس از واحدهای صنفی بازدید و بر نحوه عرضه و توزیع اقلام اساسی مردم نظارت داشتند.

وی با بیان اینکه تشدید نظارت و بازرسی از کالاهای اساسی به خصوص درایام ماه مبارک رمضان همچنان ادامه دارد، گفت:  مردم می‌توانند در ‏صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به سامانه ۱۲۴ و ۱۳۵  گزارش دهند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی افزود: اکیپ های بازرسی قرارگاه تامین امنیت غدایی در سراسر استان بر سطح بازار اقلام پر مصرف و کالاهای اساسی مردم به صورت شبانه روزی در حال رصد و پایش بازارهستند و با آغاز فعالیت این قرارگاه در حال حاضر شاهد آرامش و ثبات در بازار کالاهای اساسی مردم هستیم.

به گزارش ایرنا، در ایام نوروز به علت افزایش تقاضای خرید، برخی افراد سوء استفاده کرده و اقدام به سودجویی از روند بازار می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha