۲۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۵۰
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85060947
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیست و سومین طرح بشردوستانه نوروزی در کردستان آغاز شد

سنندج- ایرنا- بیست و سومین طرح بشردوستانه نوروزی استان کردستان روز شنبه با حضور استاندار کردستان آغاز شد این طرح تا ۱۵ فرودین سال آینده ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان در مراسم آغاز بکار این طرح اظهار کرد: طرح امداد و نجات نوروزی همزمان با سراسر کشور از ۲۴ اسفند آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

پیام جلالی افزود: در این طرح مانند سالهای گذشته در ۲ حوزه امداد و نجات و جوانان، ایستگاه هایی در مبادی ورودی شهرها و محورهای مواصلاتی استان حضور دارند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۸ پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار در نوروز ۱۴۰۲ افزود: امسال در حوزه امداد و نجات ۱۳ پایگاه ثابت جاده ای، هوایی، کوهستان و واکنش سریع و پنج پایگاه سیار در مجموع با هزار و ۷۰۰ نفر روز به مسافران نوروزی خدمت ارائه می دهند.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان، در حوزه فعالیت های جوانان، تیمهای سیار در مبادی ورودی و مناطق گردشگر پذیر استان حضور دارند و خدمات آموزشی را به مسافران و گردشگران بر عهده دارند.

جلالی با بیان اینکه فضای دوستدار کودک، اسکان موقت و غرفه آموزش در پایگاه های هلال احمر تعبیه شده است، افزود: ساعت فعالیت پایگاه‌های خدمات بشردوستانه هلال احمر از ۱۰ صبح تا ۲۰ برنامه ریزی شده است اما پست‌های امداد و نجات هلال احمر به طور شبانه روزی فعال هستند.

وی ادامه داد: آموزش و فراگیری مباحث کمک های اولیه برای آمادگی در برابر حوادث، یکی از مهم‌ ترین مباحث کاربردی در این طرح است.

بیست و سومین طرح بشردوستانه نوروزی در کردستان آغاز شد

شعار امسال سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در نوروز ١۴٠٢ «جوانان سفیران ایمن، سلامت و نشاط اجتماعی» است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha