۲ فروردین ۱۴۰۲، ۲۱:۰۹
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85063944
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان: پایگاه ثابت هلال احمر در محور دهگلان مستقر می‌شود

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: استقرار پایگاه ثابت هلال احمر در محور سنندج - دهگلان از مسیرهای حادثه‌خیز استان، برای کنترل و رسیدگی سریع به حادثه‌دیدگان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا شامگاه چهارشنبه در بازدید از پایگاه امداد و نجات هلال احمر در دهگلان و گردنه صلوات آباد سنندج، افزود: محور سنندج - دهگلان از محورهای حادثه خیز و برفگیر استان است و همین امر ضرورت احداث پایگاه ثابت در مسیر دهگلان را ضروری می‌سازد و مدیریت ارشد استان تلاش می‌کند تا این مجموعه به زودی در شهرستان دهگلان مستقر شود.

وی ادامه داد: نبود ساختمان اداری و انبار برای هلال احمر شهرستان دهگلان یکی از مشکلات این شهرستان است که این مشکل باید با همدلی نهادهای متولی حل شود.

استاندار کردستان ضمن تبریک فرا رسیدن نوروز و با تقدیر از زحمات و تلاش‌های نیروهای امدادگر، اظهار کرد: حضور در جمعیت هلال احمر بهترین نوع خدمت است چرا که این نیروها در همه ایام سال و به صورت شبانه روزی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

زارعی کوشا بیان کرد: علت موفقیت مجموعه هلال احمر کردستان وجود مدیران پیشگام و پای کار در خدمت رسانی است که برای جوانان امدادگر الگو محسوب می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان نیز گفت: این نهاد در طرح امداد نوروزی امسال همچون سال‌های گذشته در ۲ حوزه اصلی امداد و نجات و جوانان فعالیت می‌کند.

پیام جلالی افزود: این طرح از تاریخ ۲۴ اسفند پارسال آغاز شده و تا ۱۵ فروردین‌ماه جاری در قالب بیست و سومین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی، ادامه دارد.

وی گفت: ۱۲ پست ثابت و سیار در حوزه جوانان در مبادی ورودی شهرستان‌ها و مکان‌هایی که ازدحام زیاد است و بیشترین گردشگر را دارند مستقر هستند و به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان اضافه کرد: فضای دوستدار کودک و نمازخانه در این پست‌ها در نظر گرفته شده و جوانانی که با هلال احمر همکاری دارند و آموزش‌های لازم را گذرانده‌اند، خدمات امدادی لازم به مسافرین ارائه می‌کنند.

جلالی با اشاره به فعالیت‌های حوزه امداد و نجات در طرح نوروزی گفت: ۱۰ پایگاه امداد ثابت جاده‌ای، یک پایگاه امداد هوایی، یک پایگاه امداد کوهستان، یک تیم واکنش سریع و همچنین پنج پایگاه موقت در طرح نوروزی کردستان فعال شده است.

شعار امسال سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در نوروز ١۴٠٢ «جوانان سفیران ایمن، سلامت و نشاط اجتماعی» است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha