۲۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۰۰
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85061391
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرداری زنجان با نصب ۶۰ المان و سفره هفت سین به استقبال نوروز رفت

زنجان - ایرنا - معاون خدمات شهری شهرداری زنجان گفت: برای استقبال از نوروز ۱۴۰۲، بیش از ۶۰ المان و سفره هفت سین در مناطق مختلف شهر زنجان نصب شد تا سیمای شهر بیش از گذشته برای شهروندان و مسافران نوروزی جذابیت داشته باشد.

غلامحسن احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق برنامه ریزی ها برای نوروز ۱۴۰۲، حدود ۴۸ المان متفرق " قدیم و جدید " در مناطق مختلف شهر زنجان جاگذاری شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد چهار المان شاخص در میادین اصلی شهر نصب شده است، اضافه کرد: این المان های جدید شامل (انگشتر، مادر، سینی و فانوس) است که با حضور مسوولان شهری و استانی نصب شد.

این مسوول ادامه داد: در کنار این المان ها، نیز ۱۲ سفره هفت سین" قدیم و جدید" در چهار منطقه، میادین اصلی و پر تردد شهر به ویژه در پروژه سبزه میدان، میدان جهاد و میدان بسیج مستقر شده است.

وی با بیان اینکه به لحاظ تعداد المان ها و سفره های هفت سین در مقایسه با سال گذشته روند افزایشی بوده است، اظهار کرد: تلاش شده است موارد، با بهره گیری از ظرفیت های هنرمندان به روزتر باشد.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان ادامه داد: باید به این مهم توجه داشت که برای برقراری عدالت مناطق چهارگانه شهرداری مکلف شدند نسبت به نصب المان ها و سفره هفت سین مبادرت کنند.

وی شاخصه اصلی نصب المان ها و سفره های هفت سین نوروزی را تنوع بخشی و استفاده از ظرفیت های مجموعه شهرداری عنوان کرد و گفت: در مجموع اقدامات انجام گرفته در این بخش در مقایسه با سال گذشته پیشرفت خوبی حاصل شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان خاطرنشان کرد: اقدامات این بخش در کنار کارهای عمرانی و مبتنی بر مشاوره های شهرداری زنجان و در راستای شاداب سازی شهر و شهروندان بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha