یکشنبه‌های تولید گره‌گشای مشکلات بخش صنعت و اشتغال آذربایجان‌غربی

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان غربی از هفتم فروردین تا ۲۸ اسفند سال‌جاری در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و در برنامه ای تحت عنوان «یکشنبه‌های تولید» از ۱۳۲ واحد صنعتی و تولیدی این استان بازدید کرد که نتیجه آن ۳۳۱ مصوبه برای حل مشکلات آنها بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدصادق معتمدیان روز یکشنبه در آخرین روز کاری سال ۱۴۰۱ در قالب «یکشنبه‌های حمایت از تولید» از واحد تولیدی پنیر نیکان مهر آذربایجان بازدید و بر لزوم توجه به واحدهای راکد و نیمه راکد تاکید کرد.

از ۳۳۱ مصوبه برای حمایت از بخش صنعت و تولید آذربایجان غربی براساس اعلام معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ۵۷ درصد عملیاتی شده است.

جواد کرمی با بیان اینکه امروز هفته ۶۳ ام (از مهر ۱۴۰۰ تاکنون) بازدید استاندار از صنایع استان در قالب یکشنبه‌های حمایت از تولید است، افزود: در طول بازدیدها تلاش شد تا مشکلات واحدهای راکد و نیمه راکد در همان محل بررسی و دستورهای لازم برای حل آن از سوی مقام ارشد اجرایی استان صادر و دستگاه‌های مربوطه موظف به پیگیری و بر طرف کردن، مشکلات شوند.

استاندار آذربایجان غربی از ۱۳۲ واحد صنعتی طی یکسال بازدید کرد

«یکشنبه‌های حمایت از تولید» با قدرت بیشتری در سال ۱۴۰۲ ادامه دارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی نیز در بازدید از واحد تولیدی «سازه بتن پیش تنیده امروز» با اشاره به ادامه روند بازدید از واحدهای تولیدی گفت: امروز در آخرین روز کاری ۱۴۰۱ و آخرین یکشنبه حمایت از واحدهای تولیدی پرونده این بازدیدها بسته نمی‌شود بلکه در سال آینده نیز با قدرت بیشتری این روند ادامه دارد.

کرمی ادامه داد: در طول این بازدیدها مشکلات واحدها مطرح و مصوباتی برای آنان در بحث تسهیلات مطرح شده است.

وی با بیان اینکه همه مصوبات اجرایی می‌شود، اضافه کرد: تاکنون ۵۷ درصد مصوبات این طرح اجرایی و تلاش بر این است تا تمامی واحدهای راکد و نیمه راکد به چرخه تولید بازگردانده شوند.

کرمی با اشاره به راه اندازی کمیته پیگیری گفت: با راه اندازی کمیته پیگیری یکشنبه‌های صنعت، روند اجرای مصوبات در سال ۱۴۰۲ بهتر از امسال می‌شود.

استاندار آذربایجان غربی از ۱۳۲ واحد صنعتی طی یکسال بازدید کرد

وی یادآور شد: طرح یکشنبه‌های صنعت در طول سال تحت هیچ شرایطی تعطیل نشده و این بازدیدها در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و دانش بنیان، متداول است.

کرمی با بیان اینکه این بازدیدها در سال آینده قوت می‌گیرد، افزود: در سال آینده علاوه بر بررسی تمامی مصوبات، از واحدهایی که نیاز به بازدید مجدد دارند که برای بار دوم از این واحدها بازدید به عمل می‌آید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha