۲۹ اسفند ۱۴۰۱، ۷:۰۱
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85062049
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کرونا در البرز روند افزایشی به خود گرفت

۲۹ اسفند ۱۴۰۱، ۷:۰۱
کد خبر: 85062049
کرونا در البرز روند افزایشی به خود گرفت

کرج – ایرنا- رییس مرکزفوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد: روند مراجعات بیماران سرپایی با علائم کرونا به مراکز درمانی البرز افزایش یافته است.

دکتر احمد مهدوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: روزانه به طور متوسط حدود ۷۰۰ بیمار باعلائم اولیه کرونا به مراکز درمانی و بهداشتی استان البرز مراجعه می کنند که نسبت به ۱۵ روز گذشته این آمار افزایش یافته است.

وی بیان داشت: ۱۰۲ بیمار بدحال کووید ۱۹ اکنون در مراکز درمانی استان البرز تحت درمان قرار دارند در حالی که طی ۲ هفته گذشته حدود ۴۵ بیمار در بیمارستان های استان بستری بودند.

مهدوی خاطر نشان کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته یک مورد فوتی بر اثر ابتلا به کرونا در استان البرز به ثبت رسید.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رنگبندی کرونایی استان البرز گفت: اکنون شهرستان های کرج، نظرآباد و اشتهارد زرد و سایر شهرستانهای البرز در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

مهدوی به مردم و مسافران نوروزی توصیه کرد در ایام تعطیلات سال جدید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند ضمن آنکه تزریق واکسن کرونا را در دستور کار قرار دهند تا از روند افزایشی و بحرانی شدن شیوع کرونا پیشگیری شود .

وی افزود: در ایام نوروز مراکز درمانی و بهداشتی استان البرز برای خدمات دهی و انجام واکسیناسیون مردم و مسافران نوروزی فعال و به حالت آماده باش درآمده اند.

مهدوی با اشاره به اینکه افرادی که ۶ ماه از زمان واکسیناسیون آنها گذشته می توانند واکسن دریافت کنند،گفت: واکسیناسیون تاثیر قابل توجهی در کنترل و پیشگیری از ابتلا به کرونا دارد.

وی یاد آور شد: دربحث واکسیناسیون کرونا استان البرز مانند سایر نقاط کشور وضعیت مناسبی دارد و با توجه به تلاش هایی که در این زمینه صورت گرفته و هزینه هایی که انجام شده کادر درمان استان آمادگی خوبی برای تزریق واکسن کرونا دارند و می بایست مردم از تزریق واکسن کرونا استقبال کنند تا نتیجه زحمات و تلاش های انجام شده در این خصوص هدرنرود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha