مدیرعامل هلال احمر البرز: مسافران در حاشیه رودخانه ها اتراق نکنند

کرج‌ - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز از مسافران و گردشگران نوروزی خواست از اتراق در حاشیه رودخانه های این استان دوری کنند.

محمد باقر خلفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به اعلام وضعیت هشدار نارنجی سازمان هواشناسی مبنی بر رخداد رگبار باران، ارتفاعات رگبار برف، تگرگ همراه رعد و برق و وزش باد شدید لحظه ای، برخی مسافران به توصیه های امدادگران بی توجه بوده و در حاشیه رودخانه ها اتراق می کنند.

وی که در جمع مسافران و گردشگران حضور یافته است،اضافه کرد: همچنین با توجه به بارش ها ، احتمال طغیان رودخانه ها به ویژه در جاده کرج - چالوس و طالقان وجود دارد.

خلفی گفت: اکنون تیم های امدادی در مناطق مختلف استان بویژه مناطق کوهستانی به صورت آماده باش هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر البرز گفت: در اجرای طرح نوروزی، نیروهای این جمعیت در ۲۸ پایگاه در راه های برون شهری مستقر شدند.

وی اضافه کرد: این پایگاه ها در محور کرج -چالوس، شهرستان طالقان، آزاد راه کرج - قزوین ، اشتهارد ، فردیس ، کوهستان و مراکز شعب فعال هستند؛ برای ارائه خدمات به بیماران خاص و تأمین دارو بیماران، داروخانه هلال احمر البرز نیز در تعطیلات نوروزی فعال است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر البرز افزود: ارائه خدمات درمانی در نقاط مختلف استان به ویژه مسافران از جمله مهم ترین وظایف جمعیت هلال احمر در ایام نوروز است.

خلفی از هموطنان خواست در صورت نیاز امدادی به سامانه ۱۱۲ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha