۲۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۱۷
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85062230
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دو مجتمع خدماتی رفاهی در خوزستان به بهره برداری رسید

دزفول-ایرنا- دو مجتمع خدماتی رفاهی با هزینه ۲۶۰ میلیارد ریال روز دوشنبه با حضور مسوولان استانی و محلی در دزفول به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان در حاشیه افتتاح مرکز خدماتی رفاهی نساروند گفت: این مجتمع با حدود هفت هزار مترمربع و اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال و فاز دوم مجتمع خدمات رفاهی کمربندی اهواز به گستره پنج هزار مترمربع با ۸۰ میلیارد ریال هزینه امروز بهره برداری شدند.

محمد جولانژاد افزود: برای بهره برداری از این دو مرکز ۲۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دزفول نیز گفت: مجتمع رفاهی خدماتی نساروند در کیلومتر ۲ آزادراه دزفول به شوشتر واقع شده که تاکنون حدود ۱۸۰ میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده است.
محمدمهدی شریف با بیان اینکه این مجتمع در آینده توسعه خواهد یافت، افزود: این مرکز شامل ۱۲ فروشگاه، رستوران، قرنطینه محصولات کشاورزی، سوپرمارکت، سرویس بهداشتی و نمازخانه به همراه هشت نازل گازوئیل و هشت نازل بنزین بوده و توسط بخش خصوصی ساخته شده است.

وی اضافه کرد: با افتتاح این مرکز، تعداد مراکز رفاهی دزفول به دو مرکز رسید؛ سه مجوز دیگر نیز صادر شده که در حال ساخت هستند.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دزفول درخصوص حمل بار نیز گفت: در اوج زمان حمل تره بار، حدود یکهزار و ۸۰۰ تا ۲هزار و ۵۰۰ کامیون از دزفول خارج می‌شود.
وی ادامه داد: پیگیر راه اندازی پایانه حمل و نقل هستیم که سند آن صادر شده و رفع مشکلات معارض زمین نیز در دست پیگیری است.
شریف بیان کرد: حمل و نقل تره بار به علت نزول باران بهتر شده و صادرات میوه به روسیه، دبی و کویت انجام شده است.
وی درخصوص فعالیت راهداری زمستانه نیز گفت: تاکنون حدود ۷۰۰ تن آسفالت سرد برای لکه گیری و حدود ۳۰۰ تن آسفالت گرم برای جاده های دزفول استفاده شده است.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دزفول اظهارکرد: روشنایی چهار و نیم کیلومتر از محور جاده سیاه منصور به آوج نیز حدود یک ماه پیش توسط اداره راهداری دزفول انجام شد.
وی با بیان اینکه روشنایی نقطه ای به صورت مستمر در حال انجام است، افزود: روشنایی
سه نقطه در آزادراه نیز در حال انجام است.
شریف درخصوص حمل و نقل مسافر نیز گفت:
۱۰ شرکت حمل و نقل مسافر در دزفول فعال است و روزانه حدود ۱۵۰ مسافر از دزفول به خارج استان جابه جا می‌شود.
وی اضافه کرد: با هماهنگی پلیس‌راه و جلساتی که در استان برگزار شد نقاط حادثه خیز استان مشخص و اکیپ‌های راهداری و اورژانس تا پایان عید در این نقاط هستند.
شریف با اشاره به اینکه روزانه گشت زنی محورهای اصلی در حال انجام است، گفت: گشت زنی در محور دزفول به شوش و دزفول به شوشتر توسط ۲ اکیپ به صورت شبانه روزی انجام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha