آمبولانس‌های اورژانس در مکان های پرتردد مازندران مستقر شدند

ساری- ایرنا- رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران گفت: از امروز (دوشنبه) و در آخرین روز سال آمبولانس های اورژانس در میدان ها و مکان های پرتردد شهرهای استان با هدف ارایه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی و شهروندان مستقر شدند.

رضا حبیبی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اورژانس مازندران با در اختیار داشتن ۹۷ پایگاه جاده ای و شهری در طول سال به شهروندان در مواقع بروز حوادث خدمات‌دهی می کند که از این تعداد ۳۷ پایگاه در مناطق شهری قرار دارد.
وی با اشاره به این‌که اورژانس مازندران از ظرفیت ۱۵۰ دستگاه آمبولانس برای خدمات‌دهی به مصدومان استفاده می کند، ادامه داد : با توجه به حضور پرشمار شهروندان در روز آخر سال در بازارها و مراکز خرید و همچنین ترافیک سنگین خیابان ها تصمیم بر این شد آمبولانس پایگاه های اورژانس شهری در میدان های اصلی و همچنین نقاط پرتردد مستقر شوند.
رییس اورژانس مازندران گفت : این کار سبب می شود در صورت نیاز به اعزام نیروها به ماموریت های اورژانسی، آمبولانس ها زودتر به محل حادثه برسند.

آمبولانس‌های اورژانس در اماکن پرتردد مازندران مستقر شدند


وی اظهار کرد: خوشبختانه در چند روز گذشته حوادث جاده ای منجر به فوت در مازندران رخ نداده و تاکنون ماموریت های اورژانس برای حوادث جاده ای جزیی و با تعداد مصدوم کم بوده است.

به گزارش ایرنا، امسال پس از سه سال دوران محدودیت های کرونایی پیش بینی می شود که حجم سفرهای نوروزی رشد چشمگیری داشته باشد به نحوی که مسوولان مازندران از حضور بیش از ۲۲ میلیون مسافر در این ایام در استان خبر می‌دهند.

به همین منظور مسولان ارشد و مسولان ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران از هفته های قبل برنامه ریزی برای مدیریت سفر و ارایه خدمات مطلوب به مسافران را انجام دادند تا بتوانند میزبان شایسته ای برای هموطنان باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha